וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הסירה את המשחק "הפציצו את עזה"

TECH

6.8.2014 / 9:08

וגם: התיאלנדים מונעים הפצה של משחק בעייתי, והסופרת איילת ולדמן נגד המשחק של קים קרדשיאן. משחקים תחת התקפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל הסירה את המשחק Bomb Gaza מחנות ה-Google play בטענה כי הוא מפר את המדיניות שלה. במשחק, עליו כתבנו לפני שבוע, משחקים מטוס ישראלי שמפציץ את עזה ועלול לפגוע באזרחים כמו גם באנשי חמאס. המשחק ביקש להדגים את הקושי להמנע מפגיעה באוכלוסיה אזרחית - שיוצגה על ידי דמויות אישה מחזיקה תינוק - וניתן לראות איך בעיניים אחרות הוא מייצר תחושה לא נוחה.

בנתיים בצד השני של העולם, משחק נוסף הוסר מסיבות שנראות פוליטיות הוא משחק הסימולציה Tropico 5 שהפצתו נאסרה בתיאלנד, כך לפי דיווח של VARIETY. הסיבה? במשחק נכנסים לדמותו של נשיא של אי טרופי וכדי לנצח בו על השחקן להשתלט על אמצעי התקשורת ולהדיח מכסאו את השליט. החשש הוא שבתיאלנד, אשר לה גם מלך וגם חופים טרופיים המשחק יצור קרע בין חלקים שונים במדינה אשר להם דעות פוליטיות מנוגדות.

לא כולם אוהבים את קימי

משחק נוסף שקיבל כותרות בהקשר שלילי השבוע הוא המשחק KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD. בה נכנסים לנעליה של כוכבת הטראש קים קרדשיאן ויוצרים כוכב שיעלה לגדולה דרך השקות, צעידות על השטיח האדום, פרטי אופנה נכונים ועוד. המשחק סופר מצליח והוא זמין גם באנדרואיד וגם באפ-סטור של אפל שם הוא בתוך עשרת המשחקים החינמיים המובילים כבר זמן מה.

אלא שבמשחקים כמו במשחקים, לא הכל חינמי. המשחק של קרדשיאן מציע רכישות פנימיות, וגם בקטגוריית המשחקים הכי מכניסים הוא בעשירייה הראשונה. מי שפחות אהבה את המשחק היא הסופרת איילת ולדמן ((ילידת ישראל, אשתו של הסופר מייקל שייבון) שפרסמה מספר סטטוסים בפייסבוק ובטוויטר כנגד המשחק. זאת לאחר שגילתה כי בנה בן ה-11 הוציא 120 דולר על המשחק ביומיים דרך האייפון (בלי ידיעתו כנראה) למרות שהגדירו במכשיר לטענתה הגבלות על הוצאות ברכישת תוכן. באחד מהם הגדילה לעשות וכראה ליוצרי המשחק "חזירים נתעבים" - זה נשמע הרבה יותר טוב באנגלית: "vile scumbag Kardashian pigs".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטטוס של איילת ולדמן. פייסבוק, צילום מסך
ולדמן כועסת. צילומסך פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

אל הטוויטר של ולדמן, שבימים האחרונים מלא בציוצים סביב "צוק איתן" נוספו כנראה לא מעט עוקבים אוהדי קרדשיאנז בעקבות הסיפור, ויש לה מעל 12 אלף עוקבים. אפשר לשער שלהשפעה שלה יש חלק בסיום הפרשה בו היא דיווחה שאפל החזירה את הכסף ושהילד שלה כעת "פאקינג" שונא את הקארדשיאנז.

נזכיר שרק בתחילת השנה חוייבה אפל בהסכם פשרה להחזיר להורים 32 מיליון דולר בעקבות רכישות לא מכוונות שעשו ילדים באפליקציות. אתמול דווח כי גוגל מרחיבה את מדיניות החזרים על רכישה בגוגל פליי. כעת אפשר להתחרט אחרי שעתיים ולקבל החזר במקום 15 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully