וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף הסרטון של G3 סטיילוס של LG: גדול יותר, עם עט

וגם: חברת אבטחה דיווחה על פריצת האקרית ענקית - ודרשה תשלום מאתרים שרוצים לדעת אם נפגעו. והאם בקרוב נוכל לפתוח כתובת מייל עם אותיות בעברית? חדשות הטק

סרטון של LG G3 Stylus. יוטיוב, צילום מסך
סרטון של LG G3 Stylus/צילום מסך, יוטיוב

מכשיר ה-G3 סטיילוס של LG, המקבילה של החברה לפאבלט הגלקסי נוט, דלף בסרטון רשמי שפרסמה LG בעצמה, ובינתיים כבר ירד מהרשת. המכשיר, גרסה מוגדלת של דגם ה-G3 הכוללת גם עט, הוצג בסרטון פרסומת לצד דגמי ה-G3 וה-G3 S (המכונה גם Beat), ונראה שבקרוב תיכנס LG לתחרות עם סמסונג גם בקטגוריה זו. כעת לא ידוע מתי צפויה החברה להכריז עליו באופן רשמי.

מי מרוויח מפריצת ההאקרים הענקית?

האקר, האקרים. gualtiero boffi, ShutterStock
האקר, האקרים/ShutterStock, gualtiero boffi

האקרים רוסים גנבו ואספו פרטי משתמש בכמויות אדירות, כולל 1.2 מיליארד צירופים של שמות משתמש וסיסמאות, טוענים חוקרי אבטחה מחברת Hold Security האמריקאית. לפי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", הנתונים נאספו מ-420 אלף אתרים.

Hold Security, שכבר חשפה בעבר פריצות ענק, כמו זו שספגה חברת אדובי, לא חשפה פומבית את פרטי הנפגעים, אולם לפי פורבס, היא העלתה לאתר שלה עמוד פרסומי שמבטיח לגלות לבעלי אתרים אם האתר שלהם נפגע תמורת תשלום חודשי של 120 דולר - מה שמעמיד את הפרסום שלה על הפריצה באור קצת מפוקפק. בפורבס גם מאשימים את הטיימס בזריעת פאניקה, ללא פרסום מידע קונקרטי על זהות הנפגעים, תוך הסתפקות בציטוטים כלליים ובומבסטיים על כך שההאקרים השיגו מידע גם על חברות מחוץ לארה"ב, מגדולות מאוד ועד זעירות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בקרוב - כתובות מייל בעברית?

ג'ימייל. מערכת וואלה! NEWS
ג'ימייל/מערכת וואלה! NEWS

גוגל הודיעה כי תתחיל לתמוך בכתובות מייל שמנוסחות באותיות שאינן לטיניות. גוגל הסבירה כי השינוי הנוכחי נעשה באמצעות אימוץ של סטנדרט מייל שהושק ב-2012 על-ידי ארגון בשם Internet Engineering Task Force. הדבר יאפשר לדוברי שפות שאינן מבוססות על לטינית לשלוח ולקבל מיילים, ומהווה פתח לגולשים שאנגלית אינה שפת האם שלהם. עם זאת, לפי הדיווח בטק-קראנץ', מדובר כרגע בשינוי קטן, משום שמשתמשים אלה לא יוכלו עדיין לפתוח חשבונות ג'ימייל באותן אותיות.

אפל וסמסונג מגיעות להסכמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל וסמסונג הגיעו להסכמה על משיכת תביעות הפטנטים מחוץ לתחומי ארה"ב. לפי הדיווח בבלומברג, התביעות ההדדיות שהוגשו הוסרו במדינות כמו בריטניה, אוסטרליה, יפן, צרפת, גרמניה, איטליה ודרום קוריאה. בחודש מאי האחרון הודיעו אפל וגוגל על הפסקת המאבק המשפטי בנוגע לחלק מהפטנטים והסירו תביעות הדדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully