וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע מליון לקוחות ב-SmartVOD בישראל

TECH

7.8.2014 / 15:47

השירות המציע אלטרנטיבה לחברת הכבלים והלוויין חצה את רף ה-250 אלף לקוחות. שוק ה-VOD מתחמם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבן דרך קטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות משנתיים לאחר השקתו מדווחת חברת סמסונג כי שירות ה-SmartVOD חצה את רף רבע מיליון הלקוחות. השירות הוא פיתוח שהובילו סמסונג ישראל וחברת Vonetize, ומציע בתוך טלווויזיות חכמות של סמסונג שירותי VOD הכוללים תכנים רבים דוגמת סרטים, סדרות ועוד.

טלוויזיה חכמה מגיעה עם יכולות עידן פלוס מובנות (יש צורך לחבר אנטנה, לא צריך ממיר) ושירות SmartVOD מציע אלטרנטיבה לשירותים דוגמת HOT ו-YES כאשר היתרון הוא באיכות השידור של התוכן: FULL HD.בנוסף, בשבועות האחרונים הושקה קטגוריית UHD לטלויזיות תואמות ובקרוב צפויה לעלות גם קטגוריית 2K לטאבלטים התומכים.

לשם השוואה, חברת HOT מדווחת היום על תוצאות הרבעון השני אשר מציגים תוספת של 2,000 מנויים מהרבעון הקודם, ובסך הכל 872 אלף מנויי טלוויזייה. הנתונים אינם כוללים מנויי שירות VOD, אבל סביר להניח שהוא עדיין גבוה משל שירות ה-SmartVOD.

חושבים על הפקות מקור

שירות ה-SmartVOD השיק לא מזמן את סדרת "ריבאונד" הפקת מקור ראשונה של השירות, המורכבת מפרקים קצרים ועוסקת בשירות חבר חלופי לנשים שבורות לב. זה נסיון מעניין ליצירת תוכן ישירות עבור שירות - נניח כמו שנטפליקס עשו עם בית הקלפים - שאולי ימשוך מנויים חדשים לשירות בשלבים מאוחרים יותר.

ואגב נטפליקס וחברות כבלים. מנכ"ל נטפליקס, ריד האסטינג, ציין בעצמו השבוע את מה שהוא כינה בעמוד הפייסבוק שלו "אבן דרך קטנה" כאשר בדו"חות הרבעון שלה, עברה נטפליקס את HBO ברווח ממספר המנויים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully