וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריש אכל לי את השיעורי בית

מי הקרח ממשיכים לייצר חשיפה ברשת, לנובו מוכרת יותר סמארטפונים ממחשבים ומה גורם לכרישים לתקוף את קווי האינטרנט התת ימיים? חדשות הטק

כריש תוקף כבל תת ימי. יוטיוב, צילום מסך
יש רעיון לתסריט של שארקנדו 3 שבו האינטרנט נלעס וקורס/צילום מסך, יוטיוב

אם פעם תלמידים היו משתמשים בתירוץ: "הכלב אכל לי את שיעורי הבית" אולי זה הזמן להתעדכן לכריש אכל לי את הכבל התת-ימי. כאשר לאחרונה דווח כי גוגל מגנה על הכבלים התת-ימיים שלה מפני "מתקפת" כרישים. ויש גם סרטון ביוטיוב עם התיעוד.

ענקית האינטרנט הודתה כי מיגנה כבלים תת-ימיים שהוצבו מתחת למים בחומרים חזקים כמו פלדה, במטרה למנוע חיתוך שלהם על-ידי כרישים כמו במקרים שאירעו בעבר. לפי הדיווח, ייתכן ושדה האנרגיה הנפלט מהכבלים נתפס כמו אותות של דגים במצוקה והוא אשר מושך את הכרישים.

תוצאות מפתיעות ללנובו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איום חדש למכירות הסמארטפונים של אפל וסמסונג?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם למישהו היה ספק ביחס למגמת הפופולאריות של סמארטפונים על חשבונם של מכשירים אחרים, וספציפית מחשבים הנה נתון מעניין: לנובו, המחזיקה בתואר יצרנית המחשבים האישיים הגדולה בעולם, מוכרת כעת יותר סמארטפונים ממחשבים.

לפי הנתונים שחשפה על תוצאותיה ברבעון האחרון, מכרה לנובו 15.8 מיליון סמארטפונים לעומת 14.5 מיליון יחידות מחשבים. לראשונה בתולדותיה עקפו נתוני מכירות הסמארטפונים את אלה של המחשבים, תחום שגם בו הציגה עלייה, אך הנתון המעודכן נמוך בהשוואה ל-15.3 יחידות המחשבים שמכרה ברבעון השלישי אשתקד.

בשוק הסמארטפונים העולמי ניצבת לנובו במקום הרביעי, אחרי סמסונג, אפל והוואווי, בעוד בסין לבדה היא ממוקמת ראשונה, לפי נתוני IDC.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המודעת ל-ALS נשפכת כמי קרח

כ-1.2 מיליון סרטונים הקשורים ל"אתגר דלי הקרח" פורסמו בפייסבוק. כך דיווחה הרשת החברתית לפי נתון שפורסם ב"טיים". כלומר, גם אנשים פרטיים ולא רק סלבס, ספורטאים או בכירים בחברות טכנולוגיות נוטלים בכך חלק.

היוזמה, המיועדת לגיוס תרומות עבור קרן העוסקת בחקר מחלת ה-ALS, הביאה שמות מפורסמים לשפוך על ראשיהם את תכולת דלי עם מים קפואים, בהם מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, ביל גייטס, אלון מאסק, ג'סטין טימברלייק, מרתה סטיוארט ואחרים.

גיפאק היי

פיצ'ר כייפי: ליצור תמונות gif בקלות ובמהירות – מיוטיוב. טיפ שפורסם בטק-קראנץ' מראה כיצד הוספת הביטוי "gif" בתחילת כתובת הסרטון מובילה לכלי רשת שדרכו ניתן ליצור תמונה, ובו אפשר לבחור את נקודת ההתחלה וזמן ההרצה (עד עשר שניות). כאמור, כדי להשתמש בפיצ'ר, יש להוסיף "gif" לפני הביטוי יוטיוב בדומיין, כך שתיווצר השורה: https://www.gifyoutube.com/ הנה אחד שהכנו כדי לסגור את האייטם בריקוד.

טיריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully