וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: יוטיוב בתשלום, ללא פרסומות

וגם: הלהיט של טום הנקס כובש את טבלת ההורדות וגוגל יוצאת בגרסה לילדים. חדשות הטק

צילום מסך של יוטיוב מיוזיק קי. police.com, אתר רשמי
מתוך Android Police/אתר רשמי, police.com

גוגל צפויה להציע שירות הרשמה בתשלום ליוטיוב. השמועות בנושא הציפו את הרשת כבר זמן מה, אבל כעת מדווח אתר Android Police על פרטים חדשים, כולל צילומי מסך. לפי הדיווח, השירות ייקרא YouTube Music Key, והוא יאפשר למנויים לצפות בקטעי יוטיוב ללא פרסומות. בנוסף, הם יוכלו לשמור גישה לקטעים בגרסאות קול בלבד, על-מנת להאזין לשירים גם ללא חיבור לרשת. השירות יוצע תמורת 10 דולרים בחודש, אך גולשים יוכלו להתנסות בו בחינם במשך 30 יום. עוד לפי הדיווח, גם גישה ל-Google Play Music All Access, שירות המוזיקה בסטרימינג שמספקת גוגל תמורת תשלום חודשי, תינתן במסגרת המינוי, ושמו ישונה ל-Google Play Music Key.

הלהיט של טום הנקס

טום הנקס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
טום הנקס/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

אפליקציה לאייפד שמאחוריה עומד השחקן טום הנקס כבשה את ראשית טבלת ההורדות באפסטור. האפליקציה, המכונה Hanx Writer, מציעה חווית שימוש של הקלדה במכונת כתיבה ישנה, כולל שחזור הצלילים המוכרים והתזוזה של הדף.

ניתן להוריד את Hanx Writer בחינם, אך להחליף את דגם המכונה עולה כסף. האפליקציה של הנקס ניצבת כעת במקום הראשון גם בקטגוריית הפרודוקטיביות וגם בטבלה הכללית, לפי טק-קראנץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גוגל לילדים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

גוגל מתעתדת לאפשר להורים לפתוח חשבונות מותאמים לילדים מתחת לגיל 13, כך דווח ב-The Information. לפי הדיווח, במסגרת התאמת שירותיה לקהל הצעיר, תציע גוגל גרסה ידידותית לילדים של יוטיוב – עליה כבר דווח בעבר – שתכלול פיקוח הדוק על התכנים, וכן לוח בקרה שדרכו יפקחו ההורים על פעילות ילדיהם בשירותי גוגל.

כיום גוגל אינה מתירה החזקת פרופילים של ילדים מתחת לגיל 13 בגוגל+.

פריצת ענק לשירותים הרפואיים בארה"ב

האקר. ShutterStock
האקר/ShutterStock

רשת שירותי הרפואה האמריקאית Community Health Systems הודתה כי האקרים סינים פרצו לשרתיה וגנבו מידע על מיליוני לקוחות. במסמך שהגישה לרשות ני"ע בארה"ב, דיווחה כי הותקפה בין החודשים אפריל ליוני השנה על-ידי קבוצת האקרים סינית. לפי הדיווח ב-re/code, במסגרת המתקפה נגד החברה, שמפעילה 206 בתי חולים ב-29 מדינות, נגנב מידע אישי על כ-4.5 מיליון לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully