וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה באייפון 5: אפל תחליף לכם את המכשיר

וגם: פייסבוק תככב בטקס פרסי האמי ומאסר של 3 שנים לאדם שהפיץ סרט פיראטי ברשת. חדשות הטק

אייפון 5. דייב שחר
אייפון 5/דייב שחר

אפל פתחה תכנית החלפה לחלק ממכשירי אייפון 5 עקב תקלה שזוהתה בסוללה. לפי אפל, התקלה שנתקלתה ב"שיעור קטן מבין המכשירים" אשר נמכרו בין ספטמבר 2012 לינואר 2013 מקטינה את חיי הסוללה. כדי לגלות אם האייפון 5 שלכם נמנה על רשימת המכשירים התקולים, יש להקליד את המספר הסדרתי שלו בדף של תכנית ההחלפה.

בנוסף, סוכנות רויטרס דיווחה כי ייצור רכיב חשוב באייפון 6 – פאנל התצוגה החדש – התעכב, אך לא ברור אם הדבר יגרור עיכוב באספקת המכשיר. לפי רויטרס, אפל עצרה את ייצור הפאנל במהלך החודשים יוני ויולי בשל תיקון שנעשה בתאורה האחורית.

פייסבוק בטקס פרסי האמי

צוות "משפחה מודרנית" חוגג זכייה בטקס האמי 2010. Kevin Winter, GettyImages
טקס פרסי האמי/GettyImages, Kevin Winter

פייסבוק תחשוף בטקס האמי הקרוב את Mentions Box, מעין טאבלט הנושא את הלוגו של הרשת החברתית ומקשר בין סלבריטאים למעריצים. לפי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", פייסבוק תפרוש את המכשיר באירועים בנוכחות סלבריטאים במטרה שאלה ישיבו על שאלות שהפנו אליהם מעריצים בפייסבוק. בטקס עצמו, מנחה התוכנית Access Hollywood יגיש את המכשיר לשחקנים. עוד פורסם כי הוא למעשה זהה לתחנת שאלות ותשובות שהפעילה אינסטגרם בטקס גלובוס הזהב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מאסר של שלוש שנים על הפצת סרט ברשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים את הפרק שבו ג'רי מצלם סרט פיראטי? אז זהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אזרח בריטי בן 25 נענש בכליאה לתקופה של כמעט שלוש שנים בגין צילום פיראטי של הסרט "מהיר ועצבני 6" והפצתו ברשת, דיווחה רשת סקיי. פיליפ דנקס הקליט את הסרט בבית הקולנוע במאי 2013, ולפי הדיווחים היה הראשון בעולם להפיץ את הסרט דרך אתרי הטורנטים. גולשים הורידו עותק זה 779 אלף פעמים, והנזק לאולפנים הוערך ב-2.3 מיליון פאונד. דנקס הואשם גם כי מכר עותקים פיראטיים של הסרט ב-1.5 פאונד, ומכך רשם הכנסות של 1,000 פאונד. לבסוף גזר עליו בית המשפט מאסר של 33 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully