וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל: "נבדוק אם יש קשר בין icloud לדליפת תמונות העירום"

קירסטין דאנסט כבר האשימה את הענן של אפל בגניבת התמונות שלה, אבל חלק מההשערות תולות את האשמה בפיצ'ר ההפעלה מרחוק של המכשיר. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
icloud. אשם בפריצה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל הודיעה כי היא חוקרת את הדיווחים הקושרים בין שירות ה-iCloud לדליפת תמונות העירום של סלבריטאיות הוליווד. החברה בודקת האם הפצת התמונות ברשת נובעת מפריצה לכמה חשבונות בשירות האחסון בענן המוצע במכשירי אפל.

דוברת מטעם החברה אמרה לאתר re/code כי "אנחנו לוקחים את נושא הפרטיות מאוד ברצינות וחוקרים באופן פעיל את הדיווח". התמונות שפורסמו מיוחסות לשחקניות כמו ג'ניפר לורנס, קייט אפטון וקירסטן דאנסט, שהייתה הראשונה מבין הסלבריטאיות להאשים את אפל בדליפת התמונות כאשר כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "תודה, iCloud", לצד אמוטיקונים שיוצרים את הביטוי "חתיכת חרא". אחד הדיווחים אף טען להפצת תמונת עירום של בר רפאלי, אך מקורבים לדוגמנית טענו שמדובר בשקר.

חלק מההערכות קושרות את התקרית לפירצה בפיצ'ר Find My iPhone, המאפשר למצוא מכשיר שנגנב או נשכח ולשלוט בו מרחוק. מומחה אבטחה אמר לאתר re/code כי גורם נוסף שעשוי היה להקל על גניבת התמונות הוא היעדר הגבלה על ניחושי סיסמאות לחשבון ה- iCloud. עם זאת, עד כה לא הוכח קשר בין התוכנה לדליפת התמונות.

בינתיים, האקר המכנה את עצמו OriginalGuy הודיע בעמוד של פורצ'אן (שם נחשפו לראשונה התמונות) כי הוא אחראי לפריצה ולהפצה של התמונות, יחד עם קבוצה של האקרים בהנהגתו. הוא מספר שם כי פעולת הפריצה ארכה חודשים ארוכים, והודיע כי הוא יורד למחתרת ב"רשת העמוקה" כדי לחמוק מה-FBI, שמנסים ללכוד אותו. הוא אף רמז על קיומן של עוד תמונות, שיישלחו למי שישלם לו בביטקוין.

כפתור תרומות ביוטיוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל העלתה לאוויר פיצ'ר חדש בשירות יוטיוב, המאפשר ליוצרי וידאו לבקש תרומות מהגולשים. לפי הדיווח באתר Android Police, יופיע כפתור בקצה העליון של הסרטון שיציע לתרום כסף ליוצרים, ולחיצה עליו תאפשר לבחור כמה דולרים לתרום.

אגב, אם תהיתם קודם איך ניתן לסייע ליוצרי וידאו ישראלים להרוויח מהיצירה שלהם, האתר Patron למשל מציע מודל של תמיכה כספית ביוצרי וידאו. כך, למשל, ניתן לשלם כסף עבור יצירה ספציפית או להקציב כסף לזמן.

עוד בנושא יוטיוב, שירות הווידאו עבר בתקופה האחרונה שינויי עיצוב וחלק מהכפתורים הוזזו, באופן שב-The Next Web הוגדר כ"הכול נראה נקי יותר מבעבר".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בקרוב: סמארטפון זול של גוגל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל שלחה הזמנות לאירוע שתקיים בהודו ב-15 בספטמבר. לפי ההערכות ברשת, גוגל עשויה לחשוף באירוע סמארטפון זול מבוסס Android One, היוזמה שמסייעת לייצר מכשירים לשווקים מתפתחים.

סירי נגד קורטנה

מיקרוסופט שחררה סרטון פרסומת חדש ל-Cortana, תוכנת הסייעת האישית דמוית הסירי של אפל, שבו השתיים נראות מתווכחות למי יש יותר גדול (והמסקנה היא כמובן ש- Cortana מנצחת).

כזכור, לאחרונה השתמשה סמסונג בקמפיין אתגר דלי הקרח כדי לשגר עקיצה לעבר דגמים מתחרים כמו האייפון 5S, HTC One ו- Lumia 930, על שאינם עמידים בפני מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully