וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מכחישה קשר לדליפת התמונות

לפי הודעת החברה: אף אחת מהתמונות שזלגו נגרם מפירצה במערכות של אפל. אבל היא כן מעידה על מתקפה ממוקדת על סיסמאות של סלבס. חדשות הטק

ג'ניפר לורנס על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
מה עוזרת לה ההכחשה של אפל?/GettyImages

אפל פרסמה התייחסות רשמית לפרשת זליגת תמונות העירום של הסלבריטאיות לרשת, שהזינה האשמות בדבר פירצה בשירותי iCloud ו-Find My iPhone כמקור אפשרי. בעוד בהודעתה הכחישה את האפשרות של פירצה באחד מהשירותים הללו, לא שללה את המעורבות של iCloud בתקרית.

לפי הודעת החברה, "לאחר יותר מ-40 שעות של חקירה, גילינו כי חשבונות של סלבריטאים מסוימים נפרצו במתקפה ממוקדת מאוד על שמות, סיסמאות ושאלות אבטחה, נוהג שהפך נפוץ מדי ברשת. אף אחד מהמקרים שחקרנו לא נגרם כתוצאה מפירצה במערכות אפל, כולל iCloud ו-Find My iPhone. אנחנו ממשיכים לעבוד עם רשויות אכיפת החוק כדי לעזור בזיהוי הפושעים המעורבים". כזכור, גם ה-FBI נכנס לתמונה וחוקר כעת את המקרים.

שעונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אין לו מחיר אבל זול הוא לא יהיה. שעון חכם של סמסונג מכוסה קריסטלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סווטש תשיק בשנה הבאה את השעון החכם Swatch Touch. בראיון לסוכנות רויטרס אמר נציג מטעם החברה כי השעון שיושק בקיץ הבא יכלול מסך מגע פעיל תמידית ופיצ'ר של פיקוח על כושר גופני.

עוד בעולם השעונים החכמים: סמסונג הכריזה אתמול על מוצר חדש במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם יצרנית התכשיטים האוסטרית סברובסקי. שעון ה- Gear S Strap עליו הכריזה מכוסה בקריסטלים ויכול להיראות כאקססורי אופנתי על היד. הפצתו צפויה להתחיל באוקטובר, והחברה עדיין לא נקבה במחיר עבורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בין צפון לדרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיראט ביי לא יקבלו לינקים ממנועי חיפוש בבריטניה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשלת בריטניה הזהירה את גוגל, מיקרוסופט ויאהו כי אם לא יפסיקו לקשר לאתרי הורדות פיראטיות בתוצאות מנועי החיפוש, המדינה תגביל זאת בחקיקה.

סג'יד ג'אוויד, שר התרבות הבריטי מטעם מפלגת השלטון, אמר שפנה אל החברות בקריאה להפסקת הפניית גולשים לאתרים לא חוקיים. "אהיה מאוד ברור לגבי זה", הוא הוסיף. "אם לא נראה התקדמות אמיתית, ננקוט בגישה של חקיקה".

בינתיים, בקצה השני של העולם מאנגליה, ניגריה השיקה בשבוע שעבר תעודות זהות ביומטריות המיועדות לשימוש 13 מיליון אזרחיה. לפי הודעת מאסטרקארד, המספקת את התעודות החדשות, אלה מאפשרות ביצוע תשלומים אלקטרוניים. לפי הדיווח ב-BBC, עד 2019 יידרשו כלל האזרחים את תעודות הזהות הקיימות שלהם כדי להצביע בבחירות. המהלך יביא ליצירת מאגר מידע ארצי בניגריה. עכשיו תשפטו בעצמכם איזו מדינה יותר מתקדמת.

הבית החכם של האסלהוף

דיוויד האסלהוף משתתף בסרטון פרסומת חדש וחמוד למוצרי הבית החכם של סמסונג. הסרטון בהשתתפות כוכב "משמר המפרץ" ו"אביר על גלגלים" (הסדרה משנות ה-80 בה המכונית נחשבה חכמה והסדרה הייתה עתידנית) מציג אווירה קומית ונחתם בסלוגן "מביאים את העתיד אל ביתכם":

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully