וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה את הגלקסי נוט 4

TECH

3.9.2014 / 16:20

ענקית הטכנולוגיה יצאה בסדרת הכרזות במסיבת העיתונאים של החברה בכנס IFA 2014 בברלין, ביניהן מכשיר עם מסך קעור, שעון חדש וקסדת מציאות מדומה

גלקסי נוט 4, סמסונג, סמסונג גלקסי. Hi- D
גלקסי נוט 4/Hi- D

במהלך מסיבת העיתונאים השיקה סמסונג את הגלקסי נוט 4. ארבעת הדגשים העיקריים שלו הם עיצוב, מצלמה, שיפורים בעט האלקטרוני ה-S pen והמסך הגדול. המסך הוא אכן גדול: 5.7 אינץ' ברזולוציית 2560x1440 כולל טכנולוגיית SuperAMOLED לצבעים עשירים יותר, בדומה לטאבלט ה-Galaxy Tab S שהושק השבוע בישראל.

לפי סמסונג הגודל מאפשר יותר בקלות לפצל את המסך (פיצ'ר שהיה קיים במכשירי הנוט הקודמים) בצורה נוחה יותר כדי להפוך את הנוט 4 לכלי עבודה מתקדם. מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל הכוללת חיישן אופטי לייצוב התמונה ואיזון הקונטרסט של הצבעים. מצלמה קדמית בעלת 3.7 מגה פיקסל אשר מגיעה עד זווית של 120 מעלות לצילום רחב וסלפים קבוצתיים. צילום כזה במסיבת העיתונאים של שלושת המנחים עם הקהל עבד בצורה סבירה. דגש נוסף הושם על טעינה מהירה של המכשיר לצד ופיצ'ר מצב סוללה חסכוני. הלגקסי נוט 4 כולל סורק טביעת אצבע.

בעוד שבמכשירי הנוט הקודמים הנחיצות של השימוש בעט ה-S Pen הייתה חלקית, אחד הדגשים במסיבת העיתונאים עמד על הגדלת השימושים בו. כמו סימון יותר מקטע אחד של טקסט ושליחתו בקלות במייל רק דרך שימוש מהיר בעט או פי'צרים נוספים של מברשות לכתיבה טבעית יותר.

גלקסינוט 4 צפוי לצאת באוקטובר והוא מגיע ב-4 צבעים: גיע שחור, כסוף, זהב וורוד ובנוסף הוצג עיצוב יוקרתי, תוצאה של שיתוף הפעולה עם יצרנית התכשיטים האוסטרית, סברובסקי, אשר שעון סמסונג מעוצב בקריסטלים שלהם הוכרז כבר אתמול.

אל תפספסו את הביקורת שלנו על הגלקסי נוט 3 ניאו
ובאותו כנס: סוני השיקה את סמארטפון ה-Xperia Z3 החדש שלה

מעקלים את המסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Note Edge/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמועות היו נכונות ובהמשך לנוט 4 הוצג הנוט Edge: מכשיר בעל מסך קעור בקצוות אשר פותח אפשרויות חדשות של שימוש.

כזכור לסמסוגנ יש כבר טלוויזיה בעלת מסך קעור, ועכשיו יש גם טלפון כזה. המכשיר שערכת המפתחים שלו תהיה זמינה מהיום ויופץ בשווקים מצומצמים מאפשר להציג בחלק המעוקל נוטיפיקציות, מסכים שונים בהתאמות אישיות, הודעות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מציאות מדומה

סמסונג נכנסת גם לתחום קסדות המציאות המדומה. כל ענקיות הטכנולוגיה כבר שם: גוגל עם ה-google cardboard, ערכת הקרטון אשר מתאימים לה מכשירים סלולריים, סוני הכריזו על קסדת פרויקט מורפיוס ופייסבוק רכשו את אוקולוס.

הקסדה החדשה תיקרא Samsungs Gear VR, תוצאה של שיתוף פעולה עם החומרה של אוקולוס. בדומה לגוגל, גם הקסדה של סמסונג עובדת בתיאום עם מכשיר סלולרי של סמסונג.

בנוסף הוכרזו שיתופי פעולה שונים להביא תוכן למוצר החדש, ביניהם גם חבילת סרטים ושיתוף פעולה עם סטודיו המשחקים הישראלי, סייד-קיק, אשר התאים את המשחק שלהם romans from mars עבור הקסדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה על הבמה במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעונים

בנוסף הציגה סמסונג את השעון החכם SAMSUNG GEAR S. השעון כולל תצוגת AMOLED מקומרת של 2 אינץ' ורצועה הניתנת להחלפה, ואפשר לחבר אותו לאינטרנט לרשת 3G, לבלוטות' ול-WiFi – וגם לסנכרן את הנתונים בין החיבורים השונים באופן אוטומטי. השעון מאפשר גם קבלת ושליחת הודעות SMS כמו גם שיחות קוליות, אותן ניתן גם להפנות מהסמארטפון לשעון.

בין הפיצ'רים השונים של השעון נמצאת גם מערכת הניווט GPS, מערכת הניווט להולכי רגל HERE, עדכוני חדשות וצפייה בעדכונים מרשת פייסבוק, והוא מצויד באפליקציית הריצה של נייק המאפשרת פיקוח על פעילות גופנית גם מחוץ לסמארטפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעון ה-SAMSUNG GEAR S/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully