וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת CTIA בלאס וגאס: סמארטפוני ווינדוס פון חדשים

צחי הופמן, לאס וגאס

10.9.2014 / 11:12

תערוכת הסלולר המתמקדת בשוק האמריקני נפתחה אתמול. BLU השיקה 2 סמארטפונים הפועלים על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט - ווינדוס פון 8.1. גם yezz הציגה מכשיר ווינדוס פון - Billy

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמארטפונים של BLU/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת הסלולר CTIA המתמקדת בשוק האמריקני, נפתחה אתמול (ג') בלאס וגאס. חברת הסמארטפונים האמריקנית BLU, שהחלה למכור את מכשירה לאחרונה גם בישראל, השיקה את שני הסמארטפונים הראשונים שלה הפועלים על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט - ווינדוס פון 8.1.

דגם ה-Win HD מגיע בעיצוב המזכיר מאוד את זה של ה-One M8 מבית HTC. הדגם החדש ממשיך את הקו השיווקי של BLU והוא כולל מגוון צבעים בוהקים, כמו ורוד, כתום וירוק זוהר וגם צבע סולידי יותר - לבן.

הסמארטפון הזה כולל מסך בגודל 5 אינץ' (HD), מעבד מרובע ליבות מסוג סנפדרגון 200 של קוואלקום במהירות 1.2 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון. המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית לצילומי סלפי עם חיישן 2 מגה פיקסל וגם נפח אחסון של 8 ג'יגה.

דגם אחר של BLU הוא ה-Win JR המציע מפרט נמוך יותר מזה של אחיו הגדול. המעבד זהה, אבל עם חצי ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של רק 4 ג'יגה. המסך בגודל 4 אינץ' ברזולוציה לא גבוהה של 480 על 800 פיקסלים והמצלמה האחורית כוללת חיישן 5 מגה פיקסל.

תכירו את yezz

חברה אמריקנית נוספת שהציגה מכשיר ווינדוס פון 8.1 היא yezz שהוקמה לפני כ-4 שנים. הדגם החדש נקרא - Billy המגיע עם מסך 4.7 אינץ' ברזולוציה של 1280 על 720 פיקסלים (HD). העובי של המכשיר עומד על רק 7.2 מ"מ והמעבד הוא מרובע ליבות מסוג סנפדרגון S2 של חברת קוואלקום עם 1 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 8 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה עד 128 ג'יגה באמצעות כרטיס. הסמארטפון הזה גם כולל אפשרות לשילוב שני כרטיס סים, כך שניתן לעבוד עם שני קווי טלפון במקביל. המצלמה מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל.

כניסה של חברות נוספות לקטגוריית הווינדוס פון, יכולה לעזור במקצת למיקרוסופט, שגם כך מבחר היצרניות שמוכרות היום סמארטפונים שלה מצומצם. יצרניות פחות מוכרות שימכרו סמארטפונים במחירים נמוכים, מסוגלות להרחיב את מאגר הלקוחות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully