וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרכנים כועסים על אפל: "אל תדחפו לנו את U2 לאייפון"

וגם: האם השעון החכם של אפל יעלה 1,200 דולר, גרסת חלונות 9 דולפת לרשת ולמה מוטורולה לא פרסמה את קיבולת הסוללה האמיתית של השעון שלה? חדשות הטק

יח"צ - חד פעמי

מי רוצה שעון אפל ב-1,200 דולר?

ביום ג' האחרון אפל נתנה הצצה לליין השעונים שלה, ובסרטון (הארוך מהרגיל) של המעצב התעשייתי המפורסם של אפל, ג'וני אייב, הוצגו שלוש סדרות שעונים שונות: סדרת ה-Apple Watch הבסיסית, Apple Watch Sport הספורטיבית וסדרת ה-Apple Watch Edition היוקרתית. כעת נחשפים עוד פרטים על סדרת ה-Edition.

האתר Tech Crunch התייעץ עם תכשיטנים מומחים בתחום
, ונמסר לו שבהערכה גסה, העלות הנדרשת בכדי ליצור שעון בגודל ובמימדים שהוצגו שעשוי כולו מזהב 18 קארט, היא כ-600$. האלקטרוניקה העדינה בתוך המכשיר והרווח שאפל רוצה לעצמה עלול להכפיל את המחיר, כך שבסך הכול הנזק המשוער לכיס הוא כ-1200$. אין זה אומר שאלו יהיו המחירים לכל השעונים: אפל מתכננת ליין שלם במגוון צבעים וחומרים והיא התחייבה למחיר הנמוך ביותר לדגם הבסיסי ב-349$.

לא רוצים את בונו

טים קוק ובונו. אפל, אתר רשמי
טים קוק ובונו מסתחבקים/אתר רשמי, אפל

אולי המחיר הגבוה לשעון הוא הגיוני יחסית, בהתחשב בדיווחים אחרונים שעולים מראיון עם מנהל להקת U2 גיא עוזרי באתר billboard.com , לפיו אפל שילמה 100 מיליון דולר בכדי לשווק את האלבום החדש של U2 ועוד סכום כסף נוסף שאינו פורסם ששולם ישירות ללהקה עצמה. את האלבום אפל נותנת חינם לכ-500 מיליוני מנויי אייטונס פעילים. אפל לא יוצאת בהפסד רב כיוון שניתן להניח שבמהלך שיווק האלבום היא דואגת גם לפרסם את השירותים שלה, כמו מערכת האייטונס עצמה והאייפון, שכן האלבום נמכר כרגע רק דרכם.

בינתיים, גולשים רבים דווקא לא שמחו לראות את האלבום של U2 באייפון שלהם - שנתפס בעיניהם כסוג של ספאם, יותר מאשר כ"מתנה". הרשת החברתית התמלאה בתלונות על המהלך השיווקי של אפל ש"דחף" להם אלבום שהם לא רצו: גם גולשים שהאייפון שלהם לא מסנכרן הורדות באופן אוטומטי מצאו את האלבום על הענן שלהם, שיישאר חלק מהספרייה גם אם הם ימחקו את השירים עצמם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סליחה אפל, אפשר אייפון 6? לא!

תלונות על רכישת אייפון 6 בטוויטר. טוויטר, צילום מסך
אחד הציוצים של הצרכנים המאוכזבים בטוויטר/צילום מסך, טוויטר

אפל שוב מפשלת עם שירות שהיא נותנת און ליין. לאחר התקלות הרבות שהיו באירוע הכרזת האייפונים ובהדלפה הגדולה של שירותי ה-iCloud, מגיע תורו של אתר ההזמנות המוקדמות לאייפון 6 ולאייפון 6 פלוס. ביום ו' לפנות בוקר ב-3 בלילה (זמן פתיחת האתר להזמנות מוקדמות לאייפונים החדשים), רוב לקוחות שנשארו ערים עד השעות הקטנות לא הצליחו לבצע את ההזמנה כמו שצריך של המכשיר הנחשק. ככל הנראה אפל לא עמדה בעומסים הרבים של המבקרים באתר והוא קרס. האתר Theverge.com קיבץ את מיטב הציוצים המצחיקים של הקונים העייפים והמתוסכלים. נציין רק שלאחר הרבה לחיצות על F5, ההזמנות התאפשרו לבסוף, ומי שהתייאש לגמרי יכול להזמין כמעט ללא בעיות ממפעילי הסלולר ישירות.

מוטורולה מתחמנת את הצרכנים שלה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוטו 360/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביקורות רבות כבר נשמעו על השעון החדש של מוטורולה, המוטו 360, בעיקר בנושא חיי הסוללה שלו. כעת מתגלים פרטים נוספים אודותיה. אתר androidauthority.com מדווח
שבעת פירוק הסוללה של המוטו 360 על ידי המומחים ב-iFixit, האתר שמתמחה בפירוק ופרסום נתונים של מוצרים חדשים, הם גילו שהסוללה היא בעלת קיבולת נמוכה יותר ממה שפרסם היצרן. במקום 320 מיליאמפר, צוין על הסוללה עצמה 300 מיליאמפר בלבד. במכשירים קטנים יש משמעות רבה לכך, והאתר פנה למוטורולה לתגובה. מוטורולה הסבירה שמדובר בטווח שבין 320-300 מיליאמפר, ושלא היה מקום על הסוללה עצמה לרשום את כל הטווח. בציורים שהעלה האתר נראה שיש מקום על הסוללה, כך שנראה כי שמוטורולה מתחמקת מלתת תשובה יותר אינפורמטיבית.

גרסת חלונות 9 דולפת לרשת

שוב זה קורה. סרטון מלא של 2 דקות מגרסת החלונות הבאה של מיקרוסופט דלף לרשת. האתר הגרמני Computerbase.de, אשר השיג את הסרטון, מצביע על מספר חידושים: מסך "התחל" חדש ומצמצם יותר שמזכיר את חלונות 7, עבודה עם מספר דסקטופים, התראות כמו בטלפון ועוד. אם לשפוט לפי התמונות המודלפות, נראה שמיקרוסופט הולכת יותר לכיוון של אפל עם מערכת הפעלה שמאפשרת פונקציונאליות כמו בטלפון חכם - במקרה של מיקרוסופט, הווינדוס פון. עוד לא ידוע איך תיקרא המערכת הבאה, חלונות 9 או שם אחר, אך כל הפרטים אמורים להיחשף בהצגת גרסת ההדגמה למפתחים שתתקיים ב-30 לספטמבר לפי טום וורן מהאתר Theverge, שמתמחה במידע על מיקרוסופט ודיווחיו מדויקים ברוב המקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully