וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוואי: נהגת נעצרה לאחרה שסרטון התקיפה שלה הפך ויראלי

TECH

17.9.2014 / 13:59

כשנהגת תקפה בכביש נהג אחר לאחר שעקף אותה, הוא צילם אותה והעלה לפייסבוק וליוטיוב. לאחר שהסרטון קיבל מאות אלפי צפיות - האישה נעצרה

ראיין ארקאקי נהג במכוניתו בכביש בהונולולו, הוואי, ועקף נהגת שכנראה לא הייתה מרוצה מכך. הנהגת, קימברלי אונג, רדפה אחריו במכוניתה בצפירות בלתי פוסקות, עקפה אותו בכביש דו סטרי נגד כיוון התנועה ולבסוף עצרה את מכוניתה והתקיפה את ארקאקי בקללות וצעקות.

אלא שארקאקי עשה את מה שאזרחים רבים עושים בשנים האחרונות - שלף טלפון סלולרי והחל לצלם את המתרחש. אונג ניסתה לחטוף לו את הטלפון, אך ללא הצלחה: ארקאקי העלה את התיעוד לפייסבוק שלו ביום שישי האחרון, ובתוך מספר שעות הסרטון כבר הופץ ברחבי הרשת וצבר מאות אלפי צפיות.

לאחר שהסרטון הפך פופולרי ומוכר, עצרה השבוע משטרת הוואי את לונג באשמת ביצוע עבירת תנועה, כך מסר האתר של חדשות הוואי. ארקאקי מצדו טען שאמנם "חתך" את אונג בכביש, אבל עשה זאת רק מפני שהיא בקושי התקדמה ורק הסתכלה בטלפון שלה. אתר החדשות KITV4 ציין בפניו שגם לצלם בסלולרי תוך כדי נהיגה זאת עבירה, והוא ענה שהוא יודע זאת ובכל זאת רצה לתעד את התקרית. אונג עצמה מסרה לכתבים של KITV4 שהיא אמנם יכלה לבחור במילים קצת יותר עדינות מאשר הקללות בהם השתמשה, אך שהיא הייתה נסערת מאוד וארקאקי התגרה בה. "אני לא לגמרי מתחרטת על מה שקרה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully