וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק הכריזה על שירות ענן מוזיקה - בחינם

TECH

23.9.2014 / 16:56

לכבוד השקת המהלך, יופיע המוזיקאי מוקי על מטוס בשחקים בניסיון לשבור את שיא גינס בתור הקונצרט החי הגבוה בעולם

מוקי ריאיון גלגלצ. דייב שחר
מוקי/דייב שחר

חברת בזק הכריזה היום על מהלך חדש, במסגרתוו תינתן ללקוחותיה גישה למוזיקה ללא הגבלה ובחינם. לקוחות בזק שיצטרפו לשירותי הענן של החברה, BCloud, ייהנו מאפליקציית MUSIX מבית פלאפון, המכילה מאות אלפי שירים - ללא תשלום, למשך שנה.

לרגל השקת המהלך, החליטה החברה לשלוח את המוזיקאי מוקי לשבור שיא גינס בהופעה בשחקים. מוקי יוטס לגובה של 43,100 רגל, שם יקיים הופעה בליווי שני נגנים. השיא הנוכחי של גינס עומד כיום על גובה 43,000 רגל (13,106.4 מטר), שיא אותו קבעו שני זמרי הפופ הבריטים קים וויילד וטוני הדלי כשהופיעו במשך 15 דקות על מטוס בשמי לונדון בשנה שעברה. על פי החוקים הנוקשים של גינס, ההופעה של מוקי תצטרך להתבצע כאשר בין שיר לשיר יש הפסקה של עד 30 שניות בלבד.

"זה אחד הפרויקטים הכיפיים והייחודיים בהם לקחתי חלק במהלך הקריירה המוזיקלית שלי", אמר מוקי, "ישנם לא מעט היבטים טכניים מורכבים להופעה באוויר ובגובה שכזה, ויש צורך בהכנות מתאימות. אני בטוח שמי שיהיה על המטוס של בזק ביום המופע הולך לחוות חווייה יוצאת דופן ומרתקת".

וכן, גם אתם יכולים להיות בהופעה המיוחדת הזאת. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס למיני סייט הייעודי של המבצע, לענות נכונה על שלוש שאלות טריוויה ועוד שאלה פתוחה בנושא גיבויים בענן ואולי תזכו בכרטיס זוגי להופעה של מוקי. 35 זוגות זוכים בלבד ייצטרפו לטיסה ההיסטורית, שתתרחש לקראת סוף אוקטובר ותכלול להיטים כמו "ילד של אבא" , "לב חופשי", "כולם מדברים על שלום", "ילדה סוכר", "לא רוצה להתבגר" ועוד.

"אנחנו בבזק אוהבים אתגרים", מסביר רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, "והשקת שירות המוזיקה בענן בחינם איפשרה לנו ללכת על המהלך המקורי, הזה. הבחירה במוקי כאמן מקורי, נועז וחדשני להוביל את מהלך ההשקה הייתה טבעית -ואנו שמחים שנענה לאתגר המוזיקלי והטכנולוגי".

  • עוד באותו נושא:
  • בזק
  • מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully