וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: אייפון 6 פלוס מתקפל

TECH

26.9.2014 / 15:12

לא עבר הרבה זמן מאז שהחלה מכירת האייפונים החדשים וכבר אפל ניצבת בפני בעיה: לפי הדיווחים, האייפון 6 פלוס מתקפל בכיס. המתחרים לא נשארו חייבים

הסרטון הזה מדגים כיצד על ידי הפעלת כוח על מכשיר אייפון 6פלוס הוא מתעקם. מבחן הכיפוף מגיע בעקבות מספר דיווחים מהימים האחרונים לגבי התעקמות של המכשיר בכיסים של אנשים, במה שהפך להיות סערה ברשת וכבר מרוכז תחת ההאשטאג: #bendgate, או בעברית: פרשת הכיפוף.

הסיבות שיכולות לגרום לכיפוף די ברורות, אבל נמנה אותם בקצרה:
1. האייפון 6 פלוס הוא מכשיר גדול: 5.5 אינץ' ולא עבה במיוחד: 7.1 מ"מ בלבד. נכון שהבדיקה שעשינו במערכת מראה שהוא דווקא נכנס לכיס למרות גודלו, הרי שברור שלא מומלץ להתיישב עליו או לשכוח אותו שם.
2. זהו מכשיר אלומיניום, וככזה הוא לא חסין בפני הפעלת כוח. אף על פי שהסרטון מדגים שיש צורך בהפעלת כוח משמעותי כדי לכופף אותו.
3. הסיבה השלישית נחשבת הפחות סבירה - אבל היא גם זו שמייצרת את הנזק הגדול יותר כרגע עבור אפל - והיא שאפל פשוט הוציאו מכשיר לא טוב, שלא נבדק מספיק שבסיטואציות מסויימות מתכופף. בסיטואציה בה מכירת המכשיר נמצאת בעיצומה רק בחלק מהעולם,יהיה אצלנו בצורה רשמית רק בסוף אוקטובר לפי ההערכות, מדובר בנזק תדמיתי ענק לאפל שיכול לפגוע גם במכירות עתידיות של המכשיר.

התגובה הרשמית של אפל עד כה נראית מעט מינורית והיא מנסה להחליש את הלהבות. החברה מסרה לרשת CNBC כי רק 9 לקוחות פנו עד כה עם תלונה לגבי כיפוף של המכשיר ושמדובר במקרים נדירים מאד. על האייפון 6 נאמר כי הוא המכשיר שעבר את הכי הרבה בדיקות אי פעם בתלודות החברה.

הרשת בכל מקרה לא עברה על כך בשתיקה וכמות גדולה של תמונות וממים שצוחקים על אפל הועלו. כולל על ידי החברות המתחרות של אפל. הנה כמה מהמוצלחים יותר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכופף הבננות. צילומסך https://twitter.com/grapoluponape/מערכת וואלה!, צילום מסך
סמסונג עוקצת את אפל. טוויטר, צילום מסך
לסמסונג יש מסך מעוקל והם לא מחמיצים הזדמנות לעקוץ את אפל. צילומסך https://twitter.com/SamsungMobile/צילום מסך, טוויטר

נוקיה לא מתכופפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך אתר http://ow.ly/user/NokiaHomebase/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנדר בטוח יצליח לעקם את האייפון 6 פלוס. צילומסך https://twitter.com/albertmarini/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי גלר קצת ניסה לגנוב קרדיט על זה אבל הכיפוף של האחד קצת יותר מפורסם. צילומסך https://twitter.com/keithaldrich/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל ממליה גייס את סלבדור דאלי לשורות אפל

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully