וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעקמים אייפון 6 פלוס בשביל הכיף

טרנד חדש ומטופש: מגיעים לחנויות אפל ומעקמים מכשירים. וגם: גוגל שמה יד על שעוני היד, קלוני שם יד על תמונות מהחתונה וגו פרו בדגמים חדשים. חדשות הטק

אפל מסרבת לרדת מהכותרות. אחרי שנראה היה כי פרשת Bendgate מתחילה לדעוך, עלה הסרטון הנ"ל ליוטיוב המציג זוג ילדים נכנסים לחנות של אפל - ומעקמים את האייפון 6 פלוס שבתצוגה (שלא שלהם). מעבר לזה שהילדים "התחבאו" מעובדי אפל אך העלו את הסרטון ליוטיוב, ובהתעלם מהנזק והוונדליזם שבפעולה שלהם, נראה שהם הציתו טרנד חדש של הריסות מכשירי האייפון 6 פלוס.

כתב של Business Insider עשה אותו דבר, אך הפעם לטענתו, בהסכמת העובדים. לדבריו, נראה שלא קל בכלל לקפל את המכשיר החדש, ואף רבים נוספים ניסו והתפלאו לגלות שהוא הצליח איפה שהם נכשלו בקימוט. ניתן לקוות שבארץ המקרה לא יחזור על עצמו כשהמכשירים יגיעו לפי ההערכות בסוף אוקטובר. נקווה שהפרשה כבר תגיע לסופה ואנשים יתחילו להשתמש במכשירים במקום לחבל בהם.

Waze משפרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדכון זמין להורדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Waze שחררו היום עידכון חדש לאפליקציית הניווט לאפ-סטור ולחנות גוגל פליי ובו פיצ'ר שהיה נחשק כבר הרבה זמן על ידי המשתמשים: אופציה לדעת היכן הם החנו את הרכב.

לאחר הניווט והגעה ליעד, אם מדובר למשל באזור קניות גדול או במקום ללא חניה מסודרת לעיתים היה קושי במציאת החנייה שחוזרים לרכב. כעת האפליקציה תמקם באמצעות סיכה את המיקום המשוער שבו הרכב חונה. תוספת חדשה נוספת בעידכון היא האופציה להוסיף בתי עסק, כולל תמונות ודרכי הגעה בשעות פעילות באופן קל ונוח על ידי המשתמשים. שיפר התהליך אמור לסייע גם לבעלי העסקים (תהליך אישור שם עסק מול החברה לוקח לא מעט זמן) וגם עבור הנהגים. לא עוד חיפוש הכניסה האחורית של מועדון לא מוכר ב-3 לפנות בוקר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גוגל מגבילה את הפלטפורמה שלה

תכנית ה-Android Wear של גוגל. youtube, צילום מסך
לא כולם יכולים ללבוש Android Wear/צילום מסך, youtube

מה ההבדל בין אפל לגוגל? סביר להניח ש" אפל גן סגור, גוגל גן פתוח" יעלה לראש, שזה בגדול אומר שגוגל מאפשרת לכל אחד להוריד את המערכת שלה ולהתקים אותה אפילו על המקרר, ואפל לא מאפשרת לאף אחד לגעת בקוד התוכנה עצמו.

פרויקט חדש שהוסר מאתר שיתוף ההמונים IndieGoGo, מראה שיכול להיות שגם גוגל מתכוונת לסגור קצת את האחיזה שלה סביב המערכות שלה. ברור מעלה שהפרויקט של חברת Com1, הוסר על ידי המערכת עקב בקשה מגוגל.

האתר Crowdfundinsider מסביר שלטענת גוגל החברה עשתה שימוש ללא אישור בקניין הרוחני שלה. העניין פה מורכב יותר. מדוע חברה כמו גוגל הולכת להילחם בשעון של כ-125$ עם המערכת שלה? נראה שגוגל מנסה לשלוח פה מסר: Android Wear הוא לא למכירה. רוצים להשתמש בו? תצטרכו לעשות הסכם שיתוף פעולה באישור מאתנו. המסר חותם את הגולל לכל מפתחי האינדי שרצו לעשות שעון או כל פריט לבוש אחר ופשוט להטמיע בתוכו את המערכת החדשה של גוגל.

מעבר לכך גוגל עדיין לא שיחררה את קוד ה –AOSP של המערכת, אך היא מבטיחה שהוא ישוחרר במקביל ל-L. ככל הנראה כרגע, אין באמת מה לעשות עם הקוד, אם בכדי ליצור חומרה צריך לקבל אישור מיוחד מגוגל. גוגל עוד לא הגיבה להאשמות שהועלו נגדה ויכול להיות שמדובר בהשערות בלבד, אך אם גוגל חוסמת את השימוש במערכת שלה ללבוש החכם נראה שהדבר עלול ללכת ולהחמיר בעתיד.

ג'ורג' קלוני שולט במדיה

ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. splash
שיהיה במזל/splash

מזל טוב! ג'ורג' קלוני התחתן. תמונות מחתונה בסדר גודל שכזה אשר דולפות לעיתונות, שוות לרוב הרבה כסף. המגזין Vogue קנה את כל הזכויות לצילומים בחתונה (הכסף לקנייתם ילך לצדקה) ובנוסף קלוני עשה מעשה יחסית חריג בשביל למנוע הדלפות מיותרות.

אתר TMZ מדווח, כי קלוני הורה לכל האורחים להשאיר את הטלפון בקבלה של המלון, וסיפק להם טלפון ומצלמה משלו באירוע. ככל הנראה היתה אפשרות לגשת לתמונות במצלמה רק לפי קוד מיוחד שהיה בידי האנשים של קלוני בלבד. לפיכך, אם תמונה הייתה דולפת לעיתונות קלוני יכל לעקוב אחר הטלפון הספציפי ולדעת מי הדליף אותה (וכנראה לתבוע אותו על הפרת פרטיות).

דגמים חדשים ל-GoPro

אתמול הכריזה GoPro על שלושה דגמי מצלמות חדשים בקו ה- Hero שלה: ה- Hero Black, הדגם הכי יוקרתי המסוגל לצלם וידיאו באיכות של 4K ב-30 פריימים לשנייה וב-1080P ב-120 פריימים לשנייה (הילוך איטי) ימכר ב-499$. ה-Hero Silver שמגיע לראשונה עם מסך מגע, אך בלי האופציה של צילום וידיאו באיכות של 4K, מסוגל לצלם וידיאו באיכות של 2.7K ב-30 פריימים לשנייה ובאיכות של 080P1 ב-60 פריימים ו-720P ב-120 פריימים לשנייה, הדגם נמכר ב-399$. לשני הדגמים עמידות במים עד עומק של 131 רגל וקישוריות WiFi.

הדגם המעניין הוא דגם ה- Hero הזול. הדגם הזול יעלה 129$ בלבד, ולמרות שאין לו את האופציות המרכזיות כמו צילום וידיאו ברזולוציות גבוהות הוא מסוגל לצלם וידיאו באיכות 1080P ב-30 פריימים לשנייה ו-720P ב-60 פריימים לשנייה. הדגם עמיד גם כן במים לצלילה של עד 131 רגל. העיצוב של הדגם מדבר על בדיוק מה שהחברה מתיימרת לעשות, להביא מצלמה קטנה, לא יקרה, עמידה שמצלמת באיכות גבוהה.

השוק הופך להיות אטרקטיבי גם בעיני מתחרות מבחוץ כמו HTC שכבר מתרוצצות כמה שבועות שמועות לגבי הדגם שלה שילחם ראש בראש מול המצלמות של ה-GoPro, וישוק באירוע מיוחד של HTC ב-8 לאוקטובר. הנה הטיזר:

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully