וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תאפשר למלכות דראג להשתמש בשם הבמה בפרופיל

החברה הודיעה על שינוי מדיניות השמות. לאחרונה עורר הנושא סערה, עקבות סגירת פרופילים רבים בעלי שמות פקטיבים. בינהם גם של מלכות דראג שפתחו במחאה

מלכות דראג במחאה נגד פייסבוק. AP
מלכות דראג במחאה נגד פייסבוק/AP

המחאה הצליחה. פייסבוק נכנעת ומאפשרת למלכות הדראג לחזור ולהשתמש בשמות הבמה שלהם בפרופיל האישי. לאחרונה החלה פייסבוק למחוק או להשעות פרופילים רבים של משתמשים אשר לפי כללי הבקרה של החברה נחשבו מזוייפים.

מלכות הדראג היוו מטרה קלה בכך שהם השתמשו בשמות הבמה שלהן, בין אם מסיבות של אנונימיות או כדי להזדהות בתור מה שהוא מקור הכנסה עבורן. כתוצאה מכך, מלכות הדראג הקימו מחאה שהובילה לפני שבועים לפגישה עם נציגי פייסבוק.

היום פירסם מנהל המוצר הראשי של פייסבוק כריס קוקס פוסט
ארוך
בפרופיל שלו, בו הוא מביע התנצלות בפני מלכות הדראג באופן אישי, ומבקש מהנפגעים לחזור לפייסבוק: "אנחנו חייבים לכם ולציבור שירות טוב יותר בשימוש בפייסבוק", מסביר כריס, "אנחנו עומדים לתקן את הדרך שבה המדיניות שלנו השפיעה על כל המעורבים בפרשה". "(הדרכים לזיהוי זיופים) לא חפים מבעיות ואנחנו צריכים לתקן זאת. עם המידע שאספנו אנחנו עובדים כבר עכשיו על בניית כלים לצורך זיהוי כל "אחיות הרומא" (שם במה של בין המובילות בפרשה, מבין מלכות הדראג. א.ק) של העולם מבלי לפתוח את פייסבוק לאנשים רעים".

כתוצאה מהמהלך, מלכות הדראג החליטו לחזור לפייסבוק, ובראשם "אחות רומא" שהיתה מבין המובילות הראשיות של הפרשה.

פרשת שמות המשתמש בפייסבוק ומחאת מלכות הדראג התרחשה על רקע התחזקותה של הרשת החברתית Ello, אליה עזבו חלק ממלכות הדראג שחשבונן הושעה. הפערים בין הרשתות עדיין עצומים וספק אם פייסבוק חוששת מהמתחרה הקטנה באופן שגרם לה לחשוב אחרת על זמות המשתמש. דובר פייסבוק לשעבר, ליין מקנזי, פרסם השבוע סטטוס עוקצני המתייחס להבדלים בין הרשתות. בין השאר התייחס מקנזי לקצב הגדילה המרשים של Ello העומד לפי הדיווחים על 31,000 בקשות הצטרפות בשעה. ואמר כי גם אם הקצב הזה ימשיך סביב השעון עדיין יקח להם 4.8 שנים להשיג את פייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully