וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Xtreamer Prodigy: סטרימר לא פורץ דרך - אך ראוי

מתי רוזן

16.4.2012 / 14:50

הדגם החדש של ה-Xtreamer מגיע עם כל הפיצ'רים להם הייתם מצפים. הוא לא תמיד עובד חלק, אבל שווה את מחירו הנוח

סטרימר הדגל החדש של Xtreamer מציג הבטחה גדולה. הוא מגיע עמוס לעייפה בפיצ'רים, ונראה שכמעט כל מה שקיים היום בשוק הזה נמצא כאן: תמיכה בתלת מימד עם מחבר hdmi 1.4 (כבל כלול), dvb-t, דפדפן רשת, אפליקציות אנדרואיד, קורא כרטיסי sd/mmc מובנה, wifi, תמיכה בכל פורמטי הסאונד החדשים, תמיכה מלאה בעברית, והרשימה עוד ארוכה (יש לציים שעל חיבורי eSata בחרו לוותר הפעם). אפילו התמחור אטרקטיבי (כרגיל יש לומר): 1199 ש"ח (ברשת באג). האם נמצאה הנוסחה המנצחת? האם זהו המכשיר האולטימטיבי?

רגע, מה מנגן עכשיו?

בדומה למכשירים של חברות אחרות, גם כאן נראה שהושקעה מחשבה רבה בעיצוב, והסטרימר משתלב בצורה נאה עם שאר המכשירים בסלון. איכות הבנייה טובה, אם כי לא מעולה.

התקנת המכשיר פשוטה מאוד ואינה דורשת הגדרות מיוחדות. הפרודיג'י מציג ממשק משתמש חדש ונוח: הגישה לכל אחת מאפשרויות המכשיר קלה, ונעשתה חלוקה מסודרת בין אפליקציות רשת "רגילות" ( יוטיוב, פיקאסה ופליקר) לבין אפליקציות האנדרואיד שבאות עם המכשיר: grooveshark, live365, מפות ועוד. הוא גם מציע אפשרויות הקלטה ישירה מהממיר – לדיסק און קי או לדיסק פנימי

אך הממשק אינו חף מבעיות. דפדוף מהיר בין התכנים על ה-nas ברשת מאפשר להתחיל לנגן בזריזות. אבל רגע, מה מנגן עכשיו? מסתבר שגישה לספריה שמכילה יותר מקובץ אחד מציגה אומנם את כל הקבצים, אך אם שמות הקבצים ארוכים, ישנה בעיה לזהות את הקובץ הנכון. ניתן 'לפלטר' את הרשימה הנ"ל, וזה אכן עוזר במעט. בסך הכל היה המכשיר יציב למדי בניגון התכנים, גם בתובעניים שבהם. פונקציות הניגון השונות תפקדו היטב, אם כי פעם אחת אבד הסנכרון בין הווידאו לאודיו - מוזר, אם כי לא נדיר. אופציית ה-dvb-t הבטיחה רבות, אך ניסיון להגדיר את התחנות באופן אוטומטי או ידני לא צלח. שילוב ה-dvb-t במכשיר הזה הינו חדש (הגרסה הראשונה שלו הגיעה ללא האפשרות) ונראה שהוא לא הושלם באופן מלא.

יודע להתמודד עם התכנים

חיבור הרשת מגיע במהירות של 1 ג'יגה, אך כשל בהעברת נתונים משופרים כפי שאפשר היה לצפות. חיבור ה-USB3 (יש שניים מהם), לעומת זאת, מציג שיפור משמעותי במהירות העברת המידע והתמודד בקלות עם כל מה שנזרק עליו. ניגון תלת המימד עבד גם הוא חלק דרך השימוש ב-USB. המכשיר התמודד כהלכה גם עם תכני SBS וגם עם bluray מלאים, מבלי שיירשמו בעיות מיוחדות.

ראוי לציין לטובה את נגן המוזיקה המובנה של הפרודיג'י. להבדיל מנגנים של חברות אחרות, הוא מציג בצורה נוחה מאוד את כל אפשרויות הניגון וסידור המוזיקה ביחד עם המידע הרלבנטי. למי שמחזיק את המוזיקה שלו בצורה דיגיטלית ולא עושה שימוש בנגן ייעודי למוזיקה, לפרודיג'י יש יתרון על כל סטרימר שנמצא כרגע בשוק.

מה לגבי יציבות המכשיר? נרשם שיפור לעומת דגמים קודמים של החברה, אם כי פה ושם נרשמו תקיעות מוזרות. מרביתן קרו במהלך שימוש באחת מהאפליקציות שמגיעות עם המכשיר. המכשיר קופא ונדרש אתחול על ידי הוצאת כבל החשמל ממקומו. זה לא קורה כל הזמן, אבל שזה קורה - זה מעצבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סיכם: משתלם בעלות/תועלת

למרות שאינו מכשיר פורץ דרך אמיתי ואינו חף מבעיות, ה- Xtreamer prodigy הוא מכשיר ראוי. הוא מיישר קו עם מתחרותיו ומציע את הפתרון הכולל הטוב ביותר שיש היום בשוק בשקלול של עלות/תועלת. לכן בעיותיו נסלחות, וכדאי לשקול להכניס אותו לסלון הביתי.

המכשיר נמסר לסקירה על ידי רשת באג.

עוד בנושא:

- סטרימר TViX XROID A1: האנדרואיד לא עושה את ההבדל
- מחברים את המחשב לטלוויזיה עם סטרימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully