וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד חמש אפליקציות דיברה התורה

טור המשחקים מתגייס כדי להעביר לכם את הסדר בכיף עד שיגיע האוכל. כולל קריוקי עם שירי ההגדה, משחק מריחת שוקולד על המצה ואיך אפשר בלי הבדיחה על הביצה המלוחה

הדודים מהצפון כבר הגיעו, הסבתות סיימו לחלק את כל המתנות וכולם כבר התיישבו מסביב לשולחן. בכל לילה אחר זה היה הרגע להתחיל לאכול, אבל הלילה הזה? משהו נשתנה בו. כי בלילה הזה, של סדר פסח, צריך עוד לקרוא את ההגדה עד שיהיה אפשר להתחיל לנעוץ את הסכינים בגפילטע ובמרק עם הקיינדעלך. שעה לפחות של התפלפלויות מקראיות, בדיחות מטופשות מצד הדודים ונסיון לא לגווע ברעב בעקבות קצב הקריאה האיטי להחריד של הסבתות. אם לא היה אלכוהול בילט אין - כנראה לא הייתם שורדים את זה.

אם גם הסדר שלכם מרגיש כמו המתנה בלתי נגמרת - הטור הזה בשבילכם. רק אל תשכחו להעביר את הסמארטפון שלכם למצב שקט לפני שמתחיל הסדר - כדי שאף אחד לא יידע מה אתם עושים שם מתחת לשולחן. אל תדאגו - כל האפליקציות כאן יכולות לעבוד גם ללא קול.

ההגדתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני עדיין צוחק מזה. הפאנץ' בלחיצה להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחיל באפליקצית ברירת המחדל, שכדאי שתהיה לכם מותקנת על הסמארפון ולו רק בשביל שתוכלו לעבור אליה במהירות אם פתאום אמא תשאל מה אתם עושים עם הטלפון שלכם באמצע הסדר: ההגדה. אבל במקום אפליקצית-הגדה מסורתית ומשעממת (כאלה יש מלא, רק חפשו "הגדה" באפ-סטור או בגוגל פליי), עדיף שתלכו על משהו עם קצת אדג'.

קבלו את "סדר שמח", ההגדה האינטראקטיבית שכוללת כמה תכונות שלא ברור איך אפשר להתסדר בלעדיהן. כך למשל תוכלו לשלוף בדיחה המתאימה לכל אחד מהקטעים בהגדה (ככה תוכלו סוף סוף לענות לדוד כשישאל "מישהו יודע למה אוכלים ביצה בפסח?"), מד מהירות לקצב הקריאה המשפחתי שלכם והכי חשוב - הזמן המשוער שנשאר עד האוכל.

iPassover יצאה במקור עוד ב-2012, ולא ממש עודכנה מאז. זה אומר שהיא אינה מותאמת למסך הגדול של ה-iPhone 5, ועל גירסת אנדרואיד בכלל אין על מה לדבר. מצד שני, זה לא שההגדה השתנתה במשהו בכמה עשורים האחרונים - ככה שזה לא ממש משנה שהאפליקציה לא מעודכנת. ומה אם אין לכם אייפון? ובכן - לפחות יהיה לכם מה לבקש כשתמצאו את האפיקומן.

להורדת האפליקציה לאייפון

המבעירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנייה רק לפרוט נינג'ה באיזושהי קטגוריה איפשהו, בטוח, חייב להיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחק נהדר ברוח החג הוא משחק ביעור החמץ - סוג של Fruit Ninja רק שבמקום לחתוך פירות עסיסיים שורפים לחמניות ופיתות. המשחק לא קשה במיוחד, ואפשר להעביר כמה סיבובים בין תורות הקריאה שלכם בסדר. יש אפילו כמה מצבי משחק בשביל הגיוון, אבל בכולם העקרון דומה: צריך לגעת בכמה שיותר חמץ כדי לשרוף אותו, ואסור לגעת במצות אחרת המשחק ייגמר.

אם נגיד את האמת - Fruit Ninja הוא עדיין משחק טוב יותר. ולמרות זאת, הטוויסט של החג מספיק כדי לתת לכם איזה שעה-שעתיים של כיף גם עם המשחק הזה - בדיוק מספיק זמן עד שמתחילים לאכול. ההורדה חינמית - זמין לאנדרואיד בלבד.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד

הטעימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה יצא מתאים כי למצה יש טעם של אייפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מאלה שזוללים מצות במשך כל השנה, אפליקצית המצה השמחה תעשה לכם טעים גם על האייפון. ואם לא טעים אז לפחות עצירות. זה לא ממש משחק כמו שזו סתם מצה אינטראקטיבית שאפשר למרוח עליה כל מיני ממרחים ולנגוס ממנה כל מיני ביסים. גם אם היא לא תעניין אתכם מספיק - היא כן תוכל לעזור לכל מיני סבתות, דודות וגם תינוקות שלא ממש מבינים איך משתמשים בסמארטפונים או טאבלטים לשחק קצת עם המכשיר הלוהט שלכם בלי להתבלבל. הרי כולם יודעים איך מורחים ריבה על מצה. זמין לאייפון ב-3.5 שקלים.

מאחורי האפליקציה עומד אלעד סומר, מפתח שזיהה את ההזדמנות בפסח כבר לפני כמה שנים והאיש מאחורי אחת ההצלחות הוותיקות באפ-סטור הישראלי, אפליקציית המשמרות שלי.

להורדת המשחק לאייפון

החדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי גר באננס מתחת למים? אתם יודעים יותר מידי דברים מיותרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טור האפליקציות שומר פינה קבועה לבציר ישראלי. בשבוע שעבר באופן חד פעמי לא הופיעה אפליקציה ישראלית כי ידענו שכל היהודים יתקבצו לטור הפסח הנוכחי. אם יש לכם עוד חברים שצפויים לשבת, כמוכם, משועממים בשולחן החג, אלבום הקלפים הוירטואלי החדש של ניקולודאון יכול לעזור לכם להעביר את הסדר ביחד.

האלבום מזכיר אלבומי קלפים בעולם הפיזי, סטייל סופרגול (או חבורת הזבל אם אתם זקנים יותר), רק שבמקום להתעסק עם דבק ונייר הכל נעשה בסלולר: החל מרכישת חבילות הקלפים ועד לתחרויות בהן אתם יכולים להמר על הקלפים שלכם אל מול קלפים של חברים.

התוכן - דמויות שמופיעות בערוץ הילדים ניקולודאון - לא ממש מתאים למי שעבר את גיל בר מצווה (חוץ מבובספוג שהוא על זמני), אבל האפליקציה עשוייה מצויין, הכל בעברית, ושחקנים שיתמידו בה יכולים אפילו לזכות בפרסים אמיתיים לגמרי בעולם האמיתי. אם מישהו יקלוט אתכם משחקים תמיד תוכלו להגיד להגנתכם שהורדתם את זה בשביל האחיינים. האפליקציה עצמה בחינם וניתן לרכוש חבילות קלפים וירטואליות בכסף אמיתי.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

המסורתית

בטוח יש בין הקוראים כאלה שמצקצקים בלשון. "סדר פסח אמור להיות זמן של משפחתיות! זמן של מסורת!", הם וודאי אומרים: "לא של אפליקציות!". אך גם אלה יוכלו לנצל את הסמאטרפון שלהם בשביל להפוך את הסדר שלהם ליותר מעניין ומוצלח - באמצעות אפליקצית הקריוקי לפסח.

הרעיון פשוט ובעצם די מובן מאליו: במקום לנסות לשיר בלי מוזיקת רקע ובלי לזכור בדיוק איך ממשיך "בצאת ישראל ממצרים" מעבר לבית הראשון - שרים עם מוזיקת רקע והנחיות מדוייקות מתי לשיר איזו שורה. יש גם אנימציות חמודות ואפשרות להוסיף לפס הקול גם זמר מקצועי, שיכסה על הזיופים הנוראיים שלכם. להורדה בחינם לאנדרואיד וב-3.50 שקלים לאייפון.

להורדת האפליקציה לאייפון
להורדת האפליקציה לאנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully