וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי המשחקים נהיו עצלנים?

למה משחק שיצא ב-2007 לקונסולה הוא עדיין יותר מושקע ממשחק שיוצא לסמארטפון שלכם ב-2014 ולמה E3 כבר לא מה שהייתה פעם? עולם המשחקים משתנה והכל זה כסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כסף כסף כסף , שורף לי את קצה האצבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

כולם אוהבים כסף. כולם חולמים על ארנקים שמנים וחשבונות בנק שאף פעם לא מגיעים למינוס. רובנו, למרבה הצער, לא מצליחים להגשים את החלומות האלה. אלא אם כן יש לכם סמארטפון.אז, הו אז, אתם יכולים להוריד את הלהיט התורן Make it Rain ולהפוך למיליונרים וירטואליים.

המשחק הזה די פשוט. כל מה שצריך לעשות זה להחליק את האצבע על מסך הסלולרי כדי לאסוף דולרים. כל החלקת אצבע תכניס לקופה שלכם דולר. במהרה תוכלו להשתמש בכסף שהרווחתם כדי לקנות חיזוקים שיאפשרו לכם להרוויח אפילו יותר כסף. כך למשל, אם תקנו דוכן לימונדה אז סכום הדולרים שיכנס לכיס שלכם בכל החלקת אצבע יהפוך ל-50. תוכלו גם לרכוש אפיקי השקעה שיניבו לכם הכנסות פאסיביות גם אם האפליקציה תהיה סגורה - כל האמצעים כשרים בדרך להיות טייקונים. כמובן שאי אפשר לעשות שום דבר עם הכסף הזה, מלבד להסתכל עליו נערם ונערם ונערם - אבל היי, ביננו, זה בדיוק מה שהטייקונים האמיתיים עושים איתו.

Make it Rain חינמי להורדה, עם אפשרות לרכוש חיזוקים בכסף אמיתי. אם תקנו חיזוק תפטרו גם מהפרסומות המאוד מציקות שמופיעות מדי פעם במשחק, ודי הורסות את הקצב שלו. אם בא לכם להתחיל את הדרך למיליון על ידי חסכון המקום בסלולרי שלכם אתם יכולים לוותר על הורדת האפליקציה, ולשחק בחינם ברשם ב-Cookie Clicker, משחק לחיצת-העוגיות המצליח שהיווה את ההשראה למשחק הזה.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

מציירים ביחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל לכדי תמונה מפוקסלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשחק הכי מרשים שיצא השבוע הוא Drawn to Life, משחק הרפתקה בו אתם משחקים אל נחמד שיכול להקים יצורים לתחייה על ידי כח הציור. או משהו כזה. מדי פעם תתבקשו לצייר על המסך כל מיני המצאות - החל מגיבורים אימתניים, דרך כלי נשק קטלניים ועד לרכבים מהירים. לאחר מכן תצטרכו להשתמש בציורים שלכם כדי להתגבר על אתגרים שונים. על הדרך יש גם עלילה עם עולם שנמצא בסכנה וגיבורים שצריכים להציל אותו.

למרות שהמשחק הזה יצא רק לאחרונה לאייפון ולאייפד, הוא לא משחק חדש. במקור הוא יצא ב-2007 לקונסולת ה-DS של נינטנדו, והעובדה הזו בהחלט ניכרת גם בגירסת ה-iOS: מדובר באותו משחק אחד לאחד, ונראה שהמפתחים חסכו בהתאמות שהיו יכולות להפוך אותו למתאים יותר לאייפון. זה בא לידי ביטוי במערכת השליטה (כפתורים וירטואליים מעצבנים), בגרפיקה המפוקסלת ובכך שאפילו את הגרפיקה של הכפתורים שמופיעה לעיתים על המסך לא טרחו לשנות (וזה מוזר, כי באייפון אין באמת כפתורים).

למרות שחוסר ההשקעה ניכר, עדיין מדובר ביופי של משחק. לא יעזור כלום, עד כמה שאני אוהב משחקים סלולריים - ההשקעה במשחק קונסולה ממוצע גדולה הרבה יותר, ברמה שגם משחק מ-2007 מצליח להתעלות די בקלות על משחקי סלולרי מ-2014. שווה למי שמעוניין במשחק קצת יותר ארוך ומושקע ממה שהוא רגיל לקבל באייפון שלו, וגם מוכן להשקיע בזה כסף: Drawn to Life עולה 17.90 שקלים, שזה לא המון אבל יחסית הרבה.

להורדת המשחק לאייפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קיל ביל

פעם היו בתעשיית המשחקים גיבורים אמיתיים, כמו דיוק ניוקם, הגבר גבר שאהב לחסל חייזרים וללעוס מסטיק עד שנגמר לו המסטיק. המשחק החדש של צ'ילינגו הוא נסיון ליצור גיבור חדש במתכונת של דיוק. הכירו את Bill Killem - הגיבור החדש שיעזור לכם לחסל טריליוני חייזרים מבלי להזיע.

המשחק עצמו הוא חצי משחק אקשן חצי Endless Runner. אתם צריכים לרוץ ולקפוץ ולירות ולאסוף תוספות זמן שיעזרו לכם להשיג עוד ניקוד ולאגור עוד מטבעות - איתם תוכלו לרכוש שדרוגים בין פסילה לפסילה. זה מהיר וקצבי וכיף גדול, ולמרות שאלמנט ה"פרימיום", זה שמאפשר לכם להוריד את המשחק בחינם אך מבקש מכם לאחר מכן לקנות שדרוגים בכסף אמיתי, נוכח כאן מאוד - עדיין שווה לעשות עליו כמה סיבובים. יש סיכוי טוב שתתמכרו. זמין כרגע ל-iOS בלבד אך צפוי להגיע בימים הקרובים גם לאנדרואיד.

להורדת המשחק לאייפון

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פצפצי אותו, אל תעשי לו חשבון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אצבע אחת ורפלקסים זריזים - זה מה שצריך בשביל להנות מ-Pop 200, משחק פיצוץ הבועות שפיתח מולי כהן. על המסך יופיעו 200 בועות בקצב משתנה, והתפקיד שלכם הוא לפוצץ אותן ולהמנע מנגיעה מכל מיני פצצות אטום שמסתתרות בתוך בועות מסויימות.

זה לא המשחק הכי מתוחכם שאי פעם שיחקתי בו, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה. והוא גם חינמי, שזה משמח בדיוק כמו העובדה שהוא ישראלי. בום! זמין לאייפון בלבד.

להורדת המשחק לאייפון

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

אף על E נוע תנוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל ידוע מראש אבל נשכח מהקונסולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת E3, כנראה האירוע החשוב ביותר של תעשיית המשחקים, כבר ממש מעבר לפינה. בעוד כשבועיים, ב-10.6, בזמן שחברי הכנסת שלנו יבחרו נשיא חדש, ייערכו חברות המשחקים הגדולות מסיבות עיתונאים בהן יחשפו את המשחקים הגדולים שלהן לשנה-שנתיים הקרובות. צפויים לבקר שם Call of Duty, Assasisn's Creed, Uncharted, Halo ועוד.

אך מה השתנה ה-E3 הזה מכל ה-E3ים האחרים? השנה נראה שאף חברה לא שומרת שום סוד לאירוע עצמו. בשנים הקודמות אתרי המשחקים לא דיווחו על שום חדשות בשבועות המקדימים לתערוכה, שכן כל הקלפים נחשפו במסיבות העיתונאים עצמן. השנה, לעומת זאת, האתרים מתמלאים בהכרזות וחדשות על בסיס יומיומי - וזאת למרות שהתערוכה עדיין במרחק שבועות. כך למשל למדנו על קיומו של Halo 5, על Far Cry 4, על קונסולת ה-Xbox One שתמכר בקרוב גם ללא חיישן הקינקט ועוד ועוד ועוד.

כנראה שתעשיית המשחקים כבר גדולה מדי בשביל אירוע אחד גדוש בו מוכרזים כל המשחקים החשובים לשנה הקרובה. יש יותר מדי חברות ויותר מדי משחקים ויותר מדי כסף כדי להיות רק אחד ממיליון המשחקים המוצגים התערוכה - ולכן רבים מהמפתחים שמעדיפים לחשוף את הסחורה שלהם מוקדם יותר. כך לפחות מובטחות להם כותרות ראשיות באתרי המשחקים - ולא רק אזכורים קטנים בבליל החדשות של ימי E3 עצמם. אם בכל זאת יהיו הפתעות וסודות שלא ידענו עליהם, נהיה כאן כמובן לדווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully