וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל בסמארטפון

TECH

8.6.2014 / 16:35

האפליקציות שילוו אתכם בזמן המונדיאל: מהתראות למכשיר על כל גול ומשחק, בחירת השחקן המצטיין, לשחק עם פלה או לדבר פורטוגזית בקלות. תורידו תורידו

הרשמית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
FIFA מגיעים מוכנים למונדיאל בתחום המובייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האפליקציה הרשמית של פיפ"א למונדיאל היא כצפוי ערוץ ספורט שלם בתוך המכשיר, ומכילה נתונים על כל השחקנים והמאמנים, עדכונים חיים ממשחקים, סטטיסטיקות, פרשנויות, סקירת אצטדיונים וערים בברזיל ועוד. העיצוב עצמו נוח ונעים לשימוש. צפוי עדכון נוסף לפני תחילת הטורניר.

שווה להזכיר: בתור האפליקציה הרשמית היא מאפשרת להצביע לבחירת איש המשחק.

להורדת האפליקציה מהאפ-סטור
להורדת האפליקציה מגוגל פליי

למי שאין קונסולה בבית יצאה כמובן גם גירסת המובייל של FIFA 14 מבית EA למונדיאל. (אפ-סטור, גוגל פליי)

המשחקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים את אנייסטה מול הולנד בגמר הקודם? מתוך score! world goals/מערכת וואלה!, צילום מסך

המון משחקי כדורגל יצאו לקראת המונדיאל. אתם רק צריכים לבחור את סגנון המשחק שמתאים לכם ואת האווירה. תוכלו לבחור לשחק עם הגיבורים שלכם. שפע משחקים (רובם לא רשמיים) מציגים דמויות של רונאלדו, מסי, בקהאם ועוד.

הנה דוגמא אחת: המשחק שמשחזר את הקריירה של גדול שחקני ברזיל, במשחק הרשמי של פלה (אפ-סטור, גוגל פליי) באישורו של המלך בכבודו ובעצמו.

שווה להזכיר: המשחק משלב אפשרות לזכייה בפרסים שווים כמו כרטיסים, כדור חתום ופגישה עם פלה לברי המזל והמתמידים.

אם כבר לשחזר את ההיסטוריה, כדאי מאד להוריד את המשחק הותיק: Score! World Goals (אפ-סטור, גוגל פליי)שבו תשחזרו מהלכים וגולים ממשחקים מפורסמים יותר ופחות. לא רק שהמשחק נראה נהדר והמשחקיות בו כייפית ומהירה, מי שאוהד כדורגל יגלה שהוא מזהה לא מעט מהשערים וכך המשחק מצליח גם לגעת ברגש ובזכרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ואיזה שמחים האוהדים

הסטארט אפ הישראלי iNeverMiss מאפשר הורדה של לוחות שנה המסתנכרנים עם המחשב או הסמארטפון שלכם לפי לוח השנה שבו אתם משתמשים. לחיצה על הקישור הזה תאפשר לכם לבחור קבוצה ולקבל התראות על זמני המשחקים שלה ישירות לקלנדר.

אם אתם רוצים יותר מרק תזכורות במכשיר, אפליקציית הטפטים (גוגל פליי) של אדידס תכניס בסמארטפון שלכם את רוח המשחקים. משמומר מסך אינטראקטיבי או התראת שיחה שלא נענתה עם דגלי ברזיל, שתתן לכם הרגשה קצת יותר טובה על זה ששוב סיננתם את אמא שלכם.

שווה להזכיר: את אפליקציית הסנאפשוט של אדידס (אפ-סטור) שעושה שימוש במצלמה של מכשיר איתה מצלמים בעיטה בכדור והיא אומרת לכם לאיזו מהירות הגעתם.

לתיירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Speak & Translate, לקשקש עם כל העולם בעברית/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמזל מזלכם ואשכרה בחודש הקרוב אתם עולים על המטוס לברזיל לראות משחק? יש המון אפליקציות שיעזרו לכם לנווט למשחקים, ימליצו לכם מה לאכול ולראות ואיפה לטייל בברזיל.

גם בתחום לימוד מהיר של שפת המקום יש הרבה אפשרויות. תוכלו למצוא חנימיות אבל לנו יש נסיון טוב עם אפליקציית Speak & Translate (אפ-סטור) שעולה כרגע 2 דולר.

האפליקציה נוחה לשימוש והיא תומכת במגוון רחב של שפות ותוכלו בקלות להקליט דרכה משפט בעברית ולקבל את הגרסה הקולית שלו בפורטוגזית תוך שליטה על מהירות ההשמעה, הווליום ועוד. שימושי מאד.

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully