וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו, לאפליקציה שונה לגמרי

לא הצלחתם לנסוע ללונדון בשביל מונטי פייתון? לא נורא, יש אפליקציה בשביל זה. וגם: המשחק של גוגל מפות, והאם משחקי הסלולר היקרים באמת שווים את זה?

חבורת מונטי פייתון החלה השבוע את סיבוב האיחוד שלה, וכל מי שגדל על ההומור הבריטי המעודן והמטופש שלהם נמצא בשיאה של תקופה נוסטלגית. ישראלים רבים שילמו מאות של שקלים כדי להגיע להופעות האיחוד בלונדון ולראות חבורה של זקנים מספרים בדיחות על במה - אך גם אם לא הספקתם להצטייד בכרטיס או שסתם לא רציתם לוותר על המונדיאל - אין מה לדאוג. במקביל לסיבוב ההופעות החבורה הוציאה משחק סלולרי חדש - והוא אפילו לא רע.

The Ministry of Silly Walks תשים אתכם בנעלי אחד מפקידי המשרד הממשלתי להליכות מצחיקות, ותדרוש מכם ללכת מוזר במשך כמה שיותר זמן. מכירים את ז'אנר ה-Endless Runners, משחקי הריצה האינסופית כמו טמפל ראן? אז אותו דבר, רק בדו-ממד ובצורה ממש מצחיקה. המשחק מלא באיזכורים למונטי פייתון בכל פינה, וגם הפסקול לא יאכזב את חובבי ההומור הבריטי.

3.50 שקלים אצל אפל, 5.80 אצל גוגל. אין לנו מושג מה פשר ההבדל בתמחור. כנראה בדיחה שיצאה מכלל שליטה.

להורדה באפסטור
להורדה בגוגל

לומדים גאורגרפיה עם גוגל

משחק: Smartypins. http://smartypins.withgoogle.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://smartypins.withgoogle.com//אתר רשמי, http://smartypins.withgoogle.com/

בגוגל, מדי פעם, אוהבים להשתטות. כשהם לא עסוקים בלגרום לנו למסור להם את כל הפרטים האישיים שלנו, מדי פעם יש להם יציאות לא רעות. היציאה החדשה היא משחק הטריוויה של Google Maps, שיבחן את הידע הגאוגרפי שלכם ואולי אפילו ילמד אתכם דבר שניים על מה קרה בכל מיני מקומות בעולם.

המשחק עצמו די פשוט: הוא שואל אתכם שאלות (נניח "באיזו עיר גרה הגיבורה מהסדרה אלו הן חיי"), ואתם צריכים לנעוץ סיכה במיקום הנכון על המפה. אם תטעו המשחק יספור את מספר הקילומטרים בין התשובה הנכונה למיקום אותו סימנתם, וכל עוד לא תגיעו לסכום כולל של 1,609 קילומטרים תוכלו להמשיך לשחק, במטרה לצבור כמה שיותר תשובות נכונות. כשתצברו תוכלו כמובן לחלוק את התוצאה שלכם עם החברים. בגוגל פלוס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פינת המשחקים היקרים

משחק: -Civilization Revolurion 2. itunes.apple.com, אתר רשמי
קרדיט : itunes.apple.com/אתר רשמי, itunes.apple.com

הנה שני משחקים חדשים שלא שמעו על הכלל הכי חשוב של משחקים סלולריים, לפיו אין לך שום סיכוי להצליח אם תג המחיר שלך יהיה גבוה יותר מדולר, ויש שיגידו שגם זה יותר מדי. Monster Hunter: Freedom Unite ו-Civilization Revolurion 2 עלו בימים האחרונים לחנות האפליקציות של אפל - וכל אחד מהם עולה לא פחות מ-52.90 שקלים.

מה מקבלים תמורת כל הכסף הזה? Monster Hunter הוא משחק תפקידים-פעולה יפני מצליח מאוד, בו המטרה היא, כמו שבטח ניחשתם, לצוד מפלצות. יש הרבה מפלצות שם בחוץ, וכל אחת תדרוש מכם להכין את עצמכם כדי להצליח לצוד אותה בלי להפגע. מדובר באחת מסדרות המשחקים המצליחות, העמוקות והמאתגרות ביותר בעולם המשחקים היפני, והאגדה מספרת שהמשחק הזה לבדו שינה את גורלה של קונסולת ה-PSP של סוני מכשלון מוחץ להצלחה מסחררת.

Civilization לעומת זו הוא הפרק החדש בסדרת משחקי התפקידים שוודאי מוכרת לכל מי שאי פעם שיחק במחשב. גם ב-Revolution 2 צריך להקים סיביליזציה מוצלחת ולהצליח לכבוש ולנצח את כל שאר העולם. למי שנוהג להתמכר למשחקים כאלה ההנאה מובטחת.

תמורת המחירים הגבוהים האלה, הן Monster Hunter והן Civ מבטיחים "חוויה מלאה", ללא שום In-app purchace שמעלים את המחיר בלי שמרגישים (כמו בקנדי קראש למשל, המשחק ה"חינמי" שעלה ללא מעט אנשים עשרות שקלים). כל אחד מהמשחקים האלה כולל עשרות שעות של תוכן איכותי למדי - ככה שבסופו של דבר מדובר בעסקה מוצלחת. יקר אך שווה.

להורדה של Monster Hunter
להורדה של Civilization Revolurion 2

בציר ישראלי: הו הו הו וגלגל המזל

משחק: Cash King Islands. itunes.apple.com, אתר רשמי
קרדיט : itunes.apple.com/אתר רשמי, itunes.apple.com

בכל הקשור לגיימינג הישראלי, השבוע האחרון היה השבוע של Jelly Button Games, אולפן משחקים ישראלי צעיר עם שאיפות גדולות, ששחרר את המשחק הסלולרי הראשון שלו.

Cash King Islands אולי כבר מוכר לכם מהפייסבוק, אך אם לא הרעיון הוא כזה: אתם משחקים פיראט בעל אי, שצריך להשקיע כמה שיותר כסף באי שלו וגם לתקוף ולבזוז איים אחרים. כדי לעשות זאת תצטרכו לסובב רולטה שתוכל לזכות אתכם בכסף, תורות התקפה או מגנים שיעזרו לכם לעמוד בפני התקפות של פיראטים אחרים. כל העסק מסתנכרן עם החברים בפייסבוק, כך שתוכלו גם לשחק מולם ולנסות להטביע להם את האי. כל זה נעשה עם ערכי הפקה מצויינים, גרפיקה חביבה ואווירה משובחת. כיף חיים.

המשחק עצמו בחינם, אך אם תרצו לקבל סיבובי רולטה נוספים מבלי לחכות תצטרכו לשלם על זה כסף.

להורדה באפסטור
להורדה בגוגל

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

חינם זה חינם

משחק: Dungeon Keeper. http://www.gamespot.com, אתר רשמי
קרדיט : http://www.gamespot.com/אתר רשמי, http://www.gamespot.com

לפני כמה חודשים חברת המשחקים EA שחררה גירסה סלולרית של המשחק הנוסטלגי Dungeon Keeper, והצליחה לעצבן את כל מי שאי פעם שיחק במשחק המקורי. הגירסה החדשה לקחה את העקרונות של משחק התפקידים הישן, והפכה אותו למלכודת Free to Play קלאסית: משחק שמציג עצמו כחינמי, אך כזה שאין שום סיכוי להצליח לשחק בו בלי להוציא עליו כסף. אפילו פיטר מולינו, יוצר המשחק המקורי, מחה נגד העוול הנורא שעשו למשחק הישן שלו.

השבוע הצליחה EA לעצבן באמצעות Dungeon Keeper עוד גורם: הגורם הרגולטורי בבריטניה שאחראי על הגינות ואמת בפרסום. EA שלחה ללקוחות פוטנציאליים פרסומת למשחק באמצעות דואר אלקטרוני, שם טענה שמדובר ב"משחק חינמי". גיימרים שראו את הפרסומת פנו לרגולטור וטענו שמדובר בהטעייה בפרסום, ושלמרות שההורדה עצמה חינמית המשחק עצמו מצפה שהשחקנים שלו יפרדו מלא מעט דולרים בדרך אל הנצחון. הרגולטור הסכים עם הגיימרים - ואסר על EA להשתמש במילה "חינם" כשהיא מפרסמת את המשחק הזה.

אז נכון, מדובר בהחלטה יחסית מינורית בשלב זה, אבל בכל זאת יש כאן תקדים: גוף רגלוטרי שמביע דעתו על כל המודל הזה, וקובע שלמרות המילה Free - חינם זה לא. עכשיו צריך שיקום מי שישתמש בתקדים הזה כדי לנסח איזו תביעה ייצוגית - ואולי סוף סוף נדע מראש כמה כסף יעלה לנו לשחק במשחקים סלולריים לפני שאנחנו מורידים אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully