וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון קטלני 3

הקיץ הגיע לאתרי המימון ושוברי הקופות החדשים משתמשים בטכנולוגיה בצורה מטופשת במיוחד: הכירו את הצידנית-בלנדר-רמקול ומתקן האוכל שמזהה פנים של חתולים

כמו שהוליווד מוציאה בקיץ סרטים טיפשיים יותר מהרגיל ככה קיקסטארטר בעונה הנוכחית. צידנית coolest cooler היא הסלט תפוחי אדמה החדש. מדובר במעין צידנית מגה זורד עם שם שכאילו נלקח מהאייטיז (שזו גם הפעם האחרונה שראיתם צידנית בעיניים) עם בלנדר בילט-אין במכסה, רמקולים שמתחברים ב-WiFi לסמארטפון, סוללת 18 וולט, מטען USB, פתח ניקוז, תאורת לד וגלגלים מהג'יפ צעצוע של הילד שלכם.

הפריקט צובר באז מטורף ויש לו כבר מעל 5 מיליון דולר צוננים, ונראה שהמיליון השישי בוא יבוא. להיט. הקטע הוא שזה בכלל הפעם השנייה שהוא מנסה להרים את הפרויקט אחרי שהראשונה כשלה. האם זה שווה את הכסף שלכם? סבתא הייתה אומרת: אם אין לך משהו טוב להגיד עדיף שלא תגיד כלום.

המסעדה הקטנה

אחת החתולות בסרטון הפרויקט של Bistro באינדיגוגו דומה לנמרי, החתולה הכי יפה בעולם שבמקרה גרה איפה שאני גר. ככה שאני באמת רוצה לפרגן להם. במיוחד שהם משתמשים בטכנולוגיית זיהוי פנים לחתולים שזה נשמע די מטורף (הם לא אומרים מה קורה אם החתול מקבל שריטה כמו שמחלק החתול השחור המנייאק מהחצר למטה, ואם המכונה עדיין תזהה את הפנים או תמנע ממנו לאכול) אבל אני לא יכול שלא להרגיש שגם זה בסך הכול די מטופש. אפילו שגם להם יש, איך לא, תאורת לד.

אם רק בעליו של החתול יקפידו להסתכל על החתול מדי פעם ולא על האפליקציה שמספקת נתונים על הדיאטה שלו הם ישימו לב לבד אם הוא אוכל או לא. אחרת זה פשוט נראה כמו מתקן יקר במיוחד - המוצר הסופי אמור לעלות 250$ - עבור כלי אוכל לחתולים עם שם של מסעדה צרפתית. הוא גם לא נראה נוח במיוחד לחיה שצריכה להכניס את הראש שלה מבעד חלון פלסטיק כדי לאכול.

כתבתי בעבר שלאוהבי החיות לא הולך כל כך טוב באתרי מימון המון ובינתיים Bistro לא ממש שובר את הנאחס כשעד כה נאספו 38,000 דולר מתוך סכום יעד של 100,000 דולר.

טכנולוגיה שלוקחת את החוכמה שלה ליצירת צעצועים חכמים שלא מועילים הרבה לאנושות אינה נחלתם של אתרי מימון המון. תשאלו את האיש שהמציא את הטוסטר שעושה סלפיז: 35$ באמזון והוא יכול להיות שלכם. סטיבן קולבר התייחס לנושא הזה השבוע בתוכנית שלו. במיוחד לכוס החכמה VESSYL שיודעת לזהות איזה סוג משקה יש בתוכה. זוכרים שהוא גם התייחס ל-YO?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פינת המעקב

"בשל המצב הביטחוני וחוסר הוודאות הקיימת סביב השידורים הסדירים בטלוויזיה מחד, ובשל חוסר האפשרות להמשיך להפסיד כספים רבים מנגד, החלטנו בצער על ביטול התוכנית האחרונה של 'המיזם'. יחד עם זאת, הפקת העונה הבאה צפויה לצאת לדרך בקרוב". – כך הודעת רשת לגבי הורדת תוכנית המיזם לפני תום העונה.

הטור הזה לא עוסק בביקורת טלוויזיה ולכן לא משנה לי עם זה בגלל ההאשמות כנגד רונאל פישר או שהתוכנית פשוט לא מעניינת. אישית הפסקתי לצפות אחרי הפרק השני. בפועל, רוב הפרויקטים שהגיעו מהתוכנית אל אתר headstart לא זכו להצלחה המיוחלת, ולפחות בתחום איסוף כסף דרך תוכנית טלוויזיה שמפסידה כסף מדובר בכישלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנס פקס, האיש מאחורי המיני מוזיאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע פורסם טור באתר gamebreaker.tv ששאל מה עלה בגורלו של המשחק yogventures: פרויקט למימון משחק הרפתקה בעולם פתוח, שהצליח מאד בקיקסטארטר ב-2012 עם מעל חצי מיליון דולר, ולא יצא מעולם. אחת השותפות פשטה את הרגל, ומשקיעיו לא ראו את הכסף חזרה. רק עכשיו אולי מסתמן פתרון בנושא שבו הרוכשים יקבלו עותקים של משחק אחר כפיצוי.

הנקודה היא שהערכת היקף היצור כשנכנס הרבה כסף הינה מכרעת להצלחת פרויקט. לעשות עוד סלט תפוח אדמה לעוד אנשים תמיד אפשר, אבל כשמדובר בפרויקט שהגדילה שלו מכריחה גדילה משמעותית בהוצאות ובזמן עבודה, פרויקטים יכולים להיקלע לבעיה.

אחד כזה הוא כצפוי פרויקט המיני מוזיאון, שכבר הוזכר כאן בעבר, והיה להיט דבילי גדול מאד בקיקסטארטר השנה (אסף מעל 1.2 מיליון דולר) ועוד לפני שסגר היה ברור שלוח הזמנים שלו לא ריאלי, כי הוא כולל הרבה איסוף ועבודות יד זעירות שאינן מתאימות ליצור המוני. עדכון בעמוד הפרויקט מלפני שבועיים מעדכן כצפוי על דחייה בלוחות הזמנים.

נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully