וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכי הקאמבק

פלאפי בירד חוזר לעופף במהדורה משפחתית אבל מוגבלת, פוקימון כמעט חוזר אבל יש לו תחליף טוב. והישראלים עוד עם הראש בכיפת ברזל. טור המשחקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמסין וציפורים משוגעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מי שאי פעם שיחק בפלאפי בירד וודאי יודע שמדובר במשחק נוראי. ובכל זאת, המשחק הנוראי הזה הפך לאחד הלהיטים הכי גדולים בחנויות האפליקציות השנה, ואפילו גרם ליוצר שלו קצת לאבד את זה ולהתחיל לספר בכל מקום על זה שהוא רוצה ליצור משחקים שיגרמו לאנשים הרגשה טובה ואיך פלאפי, על רמת הקושי המטורפת שלה, בכלל לא עומדת במטרה הזו. או משהו. מתישהו אחרי שהוא הסיר את המשחק ואז החזיר ואז הסיר שוב הפסקתי להבין מה בדיוק הוא רוצה.

בכל מקרה, מסתבר שיש לפלאפי בירד המשך. קוראים לו Flappy Bird Family. הפעם הציפור המקפצת קיבלה כמה בני משפחה שמקפצים יחד איתה (בקיצור - יש מולטיפלייר), ויש גם כמה סוגים חדשים של מכשולים, אבל חוץ מזה זה נראה די דומה למשחק המקורי. תחליטו אתם אם זה רע או טוב.

בצורה די ביזארית, סביר להניח שלא תוכלו לשחק בסיקוול הזה. היוצר שחרר אותו בשלב זה אך ורק לקונסולת המדיה הזניחה של אמזון Fire TV, ולפיכך המשחק זמין לרכישה אך ורק בחנות האפליקציות של אמזון עצמה.

ובכל זאת - סיקוול לאחד המשחקים הסלולריים הכי גדולים של 2014! פלאפי בירד 2! פתחו את בקבוקי השמפניה והטיחו אותם בקיר בזעם! אם משום מה יש לכם Fire TV אתם יכולים להוריד את הפלא בחינם. אם אין אנחנו ממליצים לכם להמתין בסבלנות עד שהוא ייצא גם לפלטפורמות אחרות - ואז לא להוריד אותו בכל זאת. יש דברים שפשוט עדיף לדלג עליהם.

ונתפוס את כולם - באייפון

כמעט 20 שנה אחרי שפיקאצ'ו נתן בראש עם מכת הברק שלו בסדרת האנימציה המפורסמת,"פוקימון", זה עדיין אחד השמות הגדולים ביותר בתעשית המשחקים. חברת נינטנדו דואגת לשחרר משחק חדש בסדרה כל שנתיים-שלושה, והמעריצים מתנפלים על זה כמו על לחמניות חמות.

למרות שאפילו המעריצים הכי מושבעים מודים שהמשחקים האלה חוזרים על עצמם שוב ושוב, הם לא מצליחים להתנתק. כנראה שיש משהו ממש ממכר במירוץ הזה לתפוס מאות מפלצות קטנות ולשסות אותן זו בזו. בחדשות דומות ומשמחות, לרגל העונה ה-15 של דיג'ימון (המתחרה הפחות פופולארי אבל די מוצלחת של פוקימון) יחזרו דמויות מהעונה הראשונה.

"פוקימון" אף פעם לא יצא למכשירים סלולריים וכנראה גם לא ייצא, שכן נינטנדו אוהבת לשמור על המותגים שלה אך ורק בקונסולות שלה. העובדה הזו מבאסת לא מעט אנשים - שיוכלו אולי להתנחם בזרועותיו של משחק חדש שיצא לאחרונה בשם Micromon. מדובר בחיקוי פוקימון מוצלח מאוד עם אחלה גרפיקה, מאות מפלצות שאפשר לתפוס ואפילו סיפור עם כמה רעיונות מעניינים. עדיין לא מדובר באותם ערכי ההפקה של נינטנדו, אבל בהיעדר הדבר האמיתי החיקוי הזה מספיק לגמרי.

3.50 שקלים, זמין בשלב זה למכשירי אפל בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שים מונה נשמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו דווקא בעד לשלם פחות לנהגים שנוסעים כמו משוגעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Crazy Taxi היה אחד מהמותגים המוצלחים האחרונים של חברת המשחקים סגה לפני ההתדרדרות החדה ברמת המוצרים שלה בשנות ה-2000. סמכו על החברה הזו, שימי הזוהר שלה מזמן עברו, שתמשיך לחלוב את המותג הזה גם עכשיו. Crazy Taxi: City Rush יצא בשבוע שעבר למכשירי iOS - לאנדרואיד המשחק יגיע "בקרוב מאוד" להבטחת סגה" - ובמפתיע מדובר באחלה משחק.

העקרון הוא אותו עקרון מהמשחקים הישנים: אתם נהגי מוניות שלא ממש מקפידים לשמור על החוקים ומעדיפים לחתוך ולהתנגש בנהגים אחרים מאשר לנהוג בשלום. סוג של GTA פוגש את תחנת המוניות השכונתית. ככל שתנהגו פרוע יותר - כך הניקוד שלכם יעלה והכסף שישלמו לכם על הנסיעה יהיה רב יותר.

החידוש במשחק הנוכחי הוא מערכת השליטה שלו, שהותאמה לחלוטין למסך מגע. כל הנהיגה מתבססת על מחוות פשוטות יחסית (החלקת אצבע כדי לעבור נתיב, החזקה רציפה של האצבע בצד מסויים של המסך כדי לפנות וכו') שלמרבה הפלא עובדות ממש טוב. קל להבין איך נוהגים ודי קשה להתמקצע בזה, ככה שמי שיכנס לקטע ימצא משחק מאתגר למדי. אולי הסיבה לכך שמדובר ביופי של משחק היא שקנג'י קאנו, מעצב המשחקים היפני שהמציא את המותג, חזר לשבת בכסא הנהג והנהיג את הפקת המשחק החדש.

לחצו להורדה בחינם, אך ניתן לרכוש חיזוקים בכסף.

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינשאללה שבוע הבא כבר נדווח על משחקים שלא קשורים למלחמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר הראתי כאן משחקים שעזרו ליושבים במקלטים לדמיין שהם מחסלים מחבלים, אך השבוע החלטתי לנקוט בקו קצת יותר הגנתי מאשר התקפי. קבלו את "כיפת ברזל: המשחק".

למעשה מדובר בשני משחקים שונים, שניהם מוקדשים למערכת ההגנה שמגינה עלינו מרקטות החמאס. בשני המשחקים צריך להגן על אזרחים מירי טילים, ושניהם נראים ומרגישים אחרת לגמרי. אחד רציני יותר, עם גרפיקה ריאליסטית יותר (גם אם היא משתמשת בקו הרקיע של ניו יורק משום מה. או שזה מגדלי התאומים ברמת גן?) ומשחקיות מאתגרת יותר, והשני משעשע וקליל יותר עם גרפיקה שנראית כמו סרט מצוייר.

בימים שההרג בתוך ומחוץ לרצועת עזה רק הולך וגובר, נחמד לראות שגם מפתחי המשחקים הישראליים רוצים לפעמים לנוח מכל ההרג ואלימות הזאת ולהתמקד בדברים החשובים: לשמור על האזרחים בטוחים.

אם בזמן שאתם קוראים את הטור הזה כבר לא נופלים טילים, פשוט שמרו את הלינקים במועדפים. כנראה שהם עוד יהיו שימושיים בעתיד. המשחקים חינמיים.

Iron Dome Interceptor של יוני זוהר לאנדרואיד.
Iron Dome – Missile Defense של שמעון רוזנצוויג להורדה לאנדרואיד ולהורדה למכשירי אפל.

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

עם הפנים קדימה

אולפן המשחקים Bioware נחשב לאחר מאולפני המשחקים המוצלחים ביותר בעולם. החל מסדרת Baldur's Gate דרך Knights of the Old Republic ועד Dragon Age, ההתמחות של החברה הזו היא במשחקי תפקידים בניחוחות מערביחם עם סיפורים מצויינים ודמויות בלתי נשכחות.

רבים מחשיבים את טרילוגית Mass Effect שלה כסדרת המשחקים החשובה ביותר שיצאה לדור הקונסולות הקודם.
השבוע חשפה החברה הצצה ראשונה לפרוייקט הגדול הבא שלהם, שצפוי להחשף ב-13.8 במהלך כנס גיימסקום. מדובר בשני טיזרים קצרצרים שלא באמת מסבירים במה מדובר.

האם זו סדרה חדשה לגמרי? האם זה Mass Effect 4? האם משהו אחר? קשה להגיד משני הסרטונים האלה, אבל בהתחשב בכך שכמעט כל סדרת משחקים של האולפן הזה נכנסת ישר לפנתאון של משחקי הוידאו כנראה שיש למה לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully