וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת מוצר: i-FlashDrive

נמצא פתרון עוקף אייטונס? בדקנו את הפלאש דרייב של חברת PhotoFast שמאפשר העברת קבצים בין מכשירי אנדרואיד לאפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתרון טוב לבית שיש בו מכשירים משני סוגים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הדברים שמשתמשי אייפון הכי שונאים זה כנראה אייטונס. לא ברור איך אפל, החברה שמתמחה בפשטות של ממשקים, יכלה ליצור תוכנה כל כך מסורבלת ומורכבת שבשביל להעביר שיר או תמונה לתוך המכשיר צריך להשקיע כל כך הרבה מאמצים. חברת PhotoFast הטיוואנית מנסה לעזור למשתמשי אפל בדיוק עם הבעיה הזו.

i-FlashDrive הוא פלאש דרייב דו צדדי, מעין דיסק און קי לסמארטפון, שמתחבר ישירות למכשיר ומאפשר העברת קבצים לתוך המכשיר ומחוצה לו כאילו היה מחשב קטן. הפלאש דרייב לא חף מבעיות וחלקם נובעות מההגבלות של אפל עצמם.

בעת החיבור לאייפון או אייפד (תלוי בדגם) נקבל אפשרות להוריד את התוכנה (החינמית) של i-FlashDrive. ההורדה פשוטה ומהירה והממשק שלה, למרות שאינו מעודכן לגרסא 7, פשוט ונוח. ניתן בקלות לעבור בין קבצים שעל הדרייב לבין קבצים שעל המכשיר ולהעתיק מהם ואליהם. מה שנחמד הוא שהדרייב מגיע עם חיבור מיקרו USB ולמרות שלרוב מכשירי האנדרואיד יש אפשרות לחיבור DOK אמתי (עם מתאם) במקרה הנ"ל אפשר להעביר בקלות קבצים בין אייפון ומכשיר אנדרואיד אחר.

פונקציונלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפתח לגן הסגור של אפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד פונקציות נחמדות במכשיר הם הקלטת תזכורות קוליות, גיבוי אנשי קשר והצפנת קבצים. ניתן לנגן קבצים ישירות מתוך הדרייב ולשדר אותם ב-Airplay למכשיר ה-Apple TV. קבצי הווידאו הנתמכים הם רק בפורמטים שאפל מאשרת, סרטון בפורמט MKV לדוגמא, לא עבד.

הדרייב מגיע בנפח 8GB ואפשרות לחיבור לאייפונים/אייפדים הישנים עם חיבור 30 פינים וחיבור ה-Lightning החדש. בשביל החיבור הישן תצטרכו להיפרד מלא פחות מ-400 ש"ח ואם יש ברשותכם מכשיר עם חיבור Lightning זה יעלה לכם 450.

ראוי לציין שמי שיש לו את מתאם ה-30 פינים ל-Lightningיכול להסתפק בדגם הזול יותר ושני הסוגים מגיעים עם תמיכה מלאה למכשירי האנדרואיד בעלי אפשרות USB OTG, שמהווים את רוב המכשירים הפופולריים כיום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לסיכום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתפצל לשניים כדי להתאים למכשירים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר לא זול, אבל כפתרון נוח להעביר כמות גדולה של מידע בין מכשירי אנדרואיד, PC ואפל זה בהחלט עובד. לבעלי אייפונים עם נפח של 8GB הוא יכול להוות פתרון לא רע בכלל בשביל הגדלת המקום בלי לקנות מכשיר חדש.

מדובר במוצר שמכוון יותר למשתמשי האייפון/אייפד - אלמנט שגם בולט בעיצוב שלו ונגזר משם המוצר - הוא לא עושה זאת בצורה הכי טובה, זולה או אלגנטית אבל הוא עובד.

חברת G.S.D INNOVATION IMPORT MARKETING היא היבואנית הבלעדית למוצרי PhotoFast בישראל ואת הפלאש דרייב ניתן למצוא במגוון חנויות iDigital ברחבי הארץ דרך האתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully