וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Galaxy Tab S: איכות צפייה מדהימה

1.9.2014 / 15:07

סמסונג השיקה את ה-Galaxy Tab S שלה בישראל, ואסי גל ניסה אותו על בשרו. הוא התפעל מהרזולציה הגבוהה של המסך, אבל תהה אם זה מספיק בשביל להצדיק את הרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-Galaxy Tab S. הכי חד בשוק הטאבלטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש רגעים שמרגישים בהם שינוי". במילים האלו מציגים אנשי סמסונג את הטאבלט החדש שלהם - סמסונג טאב S. בתיאוריה, אם יש חברה שיכולה להשתמש במשפט הזה בלי לחשוש, זו סמסונג, החברה שתמיד הייתה בפרונט של השקת מכשירים חדשניים. החל בטלפוני הגלקסי שהפכו את עולם הסמארטפונים שנשלט עד אז כמעט בלעדית על ידי אייפון, דרך טלוויזיות חכמות ראשונות שנשלטו על ידי תנועה וקול, ועד שעונים חכמים שמשתפרים מדגם לדגם. עם זאת, ועם כמה שהטאבלט שלהם בהחלט מצויין, מהפיכה של ממש אין פה.

אז במה מדובר? קודם כל במכשיר יפה לאללה, כמו שהחבר'ה יודעים לעשות: לבן, אלגנטי, דק, במידות נוחות - 10.5 אינץ' במשקל 465 גרם. המצלמה היא 8MP עם פלש, עניין נדיר במחוזות הטאבלט. בתוך המכשיר מערכת הפעלה של אנדרואיד 4.4 עם כל העניינים הרגילים, פלוס כל הדברים שהתרגלתם אליהם במקרה ואתם אוחזים בסמסונג 5S. זה כולל למשל את המולטי טאסקינג, כלומר אופציה לעבוד על שני חלונות במקביל, או את סורק טביעות האצבע שמאפשר ליצור כמה פרופילים אישיים למשתמשים שונים במכשיר, ואת מצב הילדים ההופך את המכשיר לייעודי לילדים, עם כמה אפליקציות ייחודיות וקוד שרק בעזרתו המכשיר חוזר לתיפקוד רגיל.

השקת מכשיר סמסונג טאב אס. גיא גורן, וואלה, מערכת וואלה! NEWS
השקת מכשיר סמסונג טאב אס/מערכת וואלה! NEWS, גיא גורן, וואלה

אז מה פה חדש?

אלמנט שנוסף לטאבלט הוא האופציה לעשות סינקינג עם מכשירי סמסונג אחרים. לחיצה פשוטה על כפתור, והטלפון שלכם מופיע על צג הטאבלט ואתם יכולים לקבל בו שיחות, להעביר מידע ישירות לטאבלט, לדפדף באנשי קשר וכל דבר אחר שעושים עם הטלפון. כך גם שעון היד של סמסונג מתחבר למכשיר, וכך גם יתחבר כל מכשיר עתידי של סמסונג ובקרוב גם מכשירי עבר (גלקסי 4, למשל). בעזרת שימוש באפליקצייתREMOTE PC, אפשר גם לחבר את המחשב הנייד לטאבלט - והרי לכם כל מכשירי המיחשוב במכשיר אחד.

כל זה אכן מגניב, אבל החידוש שאנשי סמסונג הכי גאים בו הוא באיכות המסך. התצוגה היא בטכנולוגיית (WQXGA Super AMOLED ((2560x1600, 16:10 עם יחס ניגודיות של 1:100,000. במילים פשוטות זה אומר שרואים ממש מעולה. הרזולוציה היא פי שתיים מ-FULL HD, וכל יחס הניגודיות מעלה את התמונות והסרטונים לרמה חדשה. רזולוציה כזו עוד לא קיימת באף טאבלט, אם כי ישנם טלפונים המציגים אותה כבר.

עוד יתרון למסך הוא האפשרות לצפות בו גם באור יום בוהק בלי השתקפיות המפריעות לצפייה, שזה פלוס גדול. מכיוון שטכנולוגיית SUPER AMOLED לא דורשת תאורה אחורית, המכשיר צורך פחות אנרגיה יחסית למכשירים עם מסך LCD.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אלה החידושים העיקריים במכשיר. נראה שגם בסמסונג יודעים שרק מסך טוב לא יפתה אנשים לשלם את ה-2400 שקלים שעולה הטאבלט החדש, לא משנה כמה הוא טוב. השוק רווי תחרות היום ויש טאבלטים לא רעים בכלל ברבע מחיר, וכדי שהגלקסי לא יישמר רק לאנשי השופרא דשופרא, הוסיפו מבחר מתנות בקנייתו: כל הרוכש אותו מקבל כיסוי למכשיר, חודשיים מתנה לשירות SMART VOD המצויין של סמסונג, מנוי לשנה למגזין בלייזר הדיגיטלי, ספר משירות EVRIT במתנה כל שבועיים, חודשיים חינם בעולם הילדיםMOGOBE ועוד מגוון לא קטן של אפליקציות ומתנות.

בסך הכול מדובר במוצר מצוין. יעיל, יפה, מהיר, נוח, עם תצוגה מצויינת. האופציות להשתמש בו עם כל מכשירי סמסונג, הופכות אותו למוצר מומלץ במיוחד למחזיקי גלקסי, ולמוצר פשוט מומלץ למי שדווקא לא אוחז בגלקסי אבל התצוגה משמעותית לו והוא מוכן לשים עליה עוד כמה שקלים.

השקת הגלקסי טאב בניו יורק: "הטאבלט הטוב ביותר שייצרנו"
צפו: ואיך הטלוויזיה הענקית של סמסונג? בדקנו ונבהלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully