וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טים: האלטרנטיבה הסינית הטובה לאייפון

צחי הופמן

17.9.2014 / 10:09

וואווי Ascend P7 - סיני דקיק עם מסך מוצלח וביצועים טובים מאוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואווי P7/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת וואווי (Huawei) הסינית נכנסה לישראל באופן רשמי ומסודר לפני כשנה. בניגוד לחברות סמארטפונים רבות שצצות על המדפים, כאן מדובר ביצרן סיני גדול ומכובד שמצליח להתחרות במדינות שונות בעולם מול השחקניות הגדולות. בארץ וואווי קצת פחות מוכרת, אבל דגם הדגל שלה - Ascend P7 - יכול לעזור לה לשפר את המצב.

מסך

ה-P7 מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ', נוח מאוד לשימוש ביד אחת בגלל העיצוב הקומפקטי שלו. המסך מציג צבעים חיים מאוד ב-Full HD, רזולוציה של 1920 על 1080 פיקסלים ובטכנולוגיית IPS שמאפשרת זוויות צפייה רחבות. המסך גם ממוגן בזכוכית מסוג גורילה גלאס 3.

עיצוב

מדובר בסמארטפון יפה ודקיק (רק 6.5 מ"מ) במשקל קל של 124 גרם. הגב שלו עטוף בזכוכית מבריקה, כאשר המסגרת עשויה מאלומיניום כסוף. המכשיר הזה נותן תחושה נעימה ביד ורחוקה מאוד מסמארטפון סיני זול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ממשק

וואווי פונה עם הממשק שלה (אנדרואיד קיטקט גרסה 4.4.2) למשתמשי האייפון, כאשר היא משנה בצורה משמעותית את החוויה ממכשירי גוגל (לא בטוח שרק לטובה). במקום מגירה פנימית בה כל האפליקציות המותקנות במכשיר מופיעות, וואווי מציעה רק עמודי בית בהן מותקנות כל האפליקציות וניתן לסדר אותן בתיקיות. בנוסף, גם ניתן להציב ווידג'טים (מיני יישומים) של מזג האוויר, יומן ונגן מוזיקה. הממשק בסך הכל ידידותי, אבל דורש טיפה הסתגלות במעבר ממכשירי אנדרואיד אחרים.

חומרה

המעבד המריץ את ה-P7 שייך לוואווי והוא מסוג HiSilicon Kirin 910T מרובע ליבות במהירות 1.8 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון. מהירות העבודה של המכשיר טובה, אבל לפעמים נתקלים מעט באיטיות בתגובה. לא מדובר במשהו שפוגע באופן מהותי בחוויה. נפח האחסון הוא 16 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 64 ג'יגה). יש גם תמיכה ברשתות דור 4.

מצלמה

ה-P7 מתגאה במצלמה קדמית לצילומי סלפי עם חיישן 8 מגה פיקסל. התוצאות בסך הכל היו טובות עבור מצלמה קדמית. החברה מתגאה במנגנון צילום סלפי פנורמי, כאשר צריך לצלם תמונה, להזיז את הצג מעט הצידה ואז הצילום הנוסף מתבצע באופן אוטומטי. לנו היה קשה מאוד לגרום למנגנון הזה לעבוד בצורה מוצלחת. המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל ופלאש. הצילום לא היה מספיק מהיר לטעמנו, אבל התוצאות טובות.

סוללה

הסמארטפון הדקיק הזה מגיע עם סוללה חביבה מאוד של 2500 מיליאמפר, הביצועים שלה יחזיקו את המשתמש עם אנרגיה עד שעות הלילה המקודמות.

מחיר

2,000 שקל.

השורה התחתונה

ה-P7 הוא סמארטפון מוצלח, במיוחד כשמסתכלים על תג המחיר. אמנם יש סמארטפוני דגל ב-3,000 שקל שטובים ממנו, אבל ברמת המחיר הזו, אנחנו חושבים שההתפשרות מינימלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully