וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת נגד המשחק "פוצץ את ליהיא"

7.2.2011 / 17:47

אתר שרוטונים פרסם פרומו אינטראקטיבי המאפשר לגולשים להלום בדמותה של ליהיא מ"האח הגדול". קשת: "שימוש לא הולם בתכני הסדרה". המשחק הוסר מהרשת

זכיינית ערוץ 2 "קשת" מאיימת לתבוע את שירות התוכן הסלולרי שרוטונים, לאחר שזה פרסם היום (שני) בעמוד הראשי של אתרו הרשמי פרומו אינטראקטיבי בשם "פוצץ את ליהיא". הפרומו מורכב מזירת אגרוף שבה ניצבת ליהיא גרינר, המתמודדת ב"האח הגדול" של ערוץ 2, מול ארוסה לשעבר אבירם בן שושן, כאשר בכל פעם שהגולש לוחץ על מקש הרווח במחשבו נראית דמותו של בן שושן הולמת בפרצופה של זו של ליהיא. לאחר כמה לחיצות, מתווספים פנסים מתחת לעיניה של הדמות ושיניה נופלות, ולבסוף עולה הכיתוב המציע לגולש להירשם לשירות של שרוטונים אם ברצונו "להמשיך לפוצץ את ליהיא".

הפרומו מתבסס על מה שאירע בעונה הנוכחית של "האח הגדול", כאשר גרינר פצחה ברומן עם מתמודד נוסף, עתי שולברג, בעודה מאורסת לבן שושן. לפני כשבועיים, היה בן שושן בין חמשת המועמדים להיכנס כמתמודדים חדשים לבית האח, אך לבסוף לא הדיירים הקיימים החליטו שהוא לא יהיה בין הארבעה שייכנסו.

60,000 צפיות בכמה שעות

מרגע שהועלה הפרומו לאוויר הוא החל לתפוס תאוצה, בעיקר בזכות אפליקציית הפייסבוק שלו, כאשר לא כל הגולשים ראו באור חיובי את הפרומו ותהו האם לא מדובר בעידוד אלימות. משידורי קשת, המשדרת את "האח הגדול", נמסר: "מדובר באפליקציה העושה שימוש לא הולם בתכני האח הגדול. אנו נפעל מול הגורמים הרלוונטים בהליכים משפטיים העומדים לרשותנו".

שעות מספר לאחר פרסום הפרומו, הורד המשחק. "חברת שרוטונים כבר שלוש שנים מגיבה בצורה סאטירית והומוריסטית לאירועים אקטואליים", מסר בתגובה שחר בר דוד, הבעלים של חברת "שרוטונים". "במקרה הזה קיבלנו מספר פניות מגולשים ולאחר בחינה מחדש של התוכן, שתוך שעות ספורות עשה 60 אלף צפיות, החלטנו להוריד אותו. אנחנו מתנצלים אם מישהו נפגע. אנחנו נמשיך להיות 'ארץ נהדרת' של האינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully