וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Wherever TV

דידי חנוך

22.7.2008 / 2:03

כועסים שלקחו לכם את CNN? הנה המוצר שיחזיר את הערוץ - ועוד כמה מאות אחרים - לטלויזיה שלכם

לפני קרוב לשנתיים כתבנו כאן על מוצר מבטיח בשם Neuros OSD, מקליט דיגיטלי בעל קוד פתוח, שהחברה הציעה למפתחים כדי שישפרו אותו. בזמן שעבר, המוצר לא ממש התרומם ולא הגשים את ההבטחה שהיתה טמונה בו.

לאחרונה הושק מוצר חדש שבנוי על ניורוס ועשוי לתת יישום פחות רב עוצמה אבל יותר ממוקד ליכולות של המכשיר. מדובר ב-WhereeverTV, מכשיר שמתחבר לממיר ולראוטר שלכם, ומביא לכם אוטומטית מאות ערוצי טלויזיה מרחבי העולם באמצעות הרשת.

חשוב לציין שלא מדובר בערוצים שמשודרים בפורמט נעול גיאוגרפית. לא תוכלו לצפות כאן בסדרות מאתר CBS או מאתר Hulu. כן תוכלו לצפות במגוון גדול של ערוצי חדשות, כולל סקיי ניוז ו-CNN, ואף בערוץ הכנסת שלנו. יש במגוון הערוצים שמוצע בשירות ערוצי רשת בלבד, ערוצי נישה, וערוצי מוזיקה. וערוצים נוספים מתווספים כל הזמן. ניתן לקוות שביום שבו יבינו ראשי חברות המדיה שהנעילה הגיאוגרפית רק פוגעת בהם, יתווספו ערוצים גדולים יותר לשירות. אבל לא מומלץ לרכוש את המוצר בתקווה ליכולות עתידיות.

נכון לעכשיו, תמורת 200 דולרים, תוכלו לקבל מכשיר שיאפשר לכם לצפות בתכנים מהרשת אותם תוכלו לבחון במדריך הערוצים באתר החברה, וגם בתמונות ובוידאו בפורמט WMV באמצעות כרטיס זיכרון או חיבור USB.

לטעמנו, מדובר במוצר מעט מפוספס. הוא יכול היה להיות מגניב יותר. אבל הוא עדיין נותן תמורה לא רעה למי שרוצה לצפות בתכנים הבינלאומיים שהוא מציע.

להקת הבינלאומיות

ומה אתם חושבים? מוצלח? מאעפן? מבטיח? מדכא? תגיבו, תצביעו. אחרת לא נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully