וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים השבועי: סורק ברקודים

27.3.2009 / 3:17

שני מפצלי USB, תפוח טוען, סורק ברקודים, ומצלמה חדשנית למשקפי תלת מימד. אחד מהם שנאתם. אחר הוא גאדג'ט השבוע

בראשון פיצלנו בראשונה

אנחנו חייבים להודות שלא ידענו איך תקבלו את מתאם החשמל ל-USB שכולל ארבעה שקעים וכבל מיניUSB. מאד שימושי, לא מאד מגניב. אבל מסתבר שלפעמים השימושיות מנצחת. ובגדול. מגיבה אחת נרדמה, ומגיב אחר טען שזה לא גאדג'ט, אבל הקולות קובעים. ולפי הצבעתכם, עם 85 אחוזי תמיכה מקרב 739 גולשים, זה גאדג'ט השבוע.

בשני הפקנו

השעון שנטען מתפוח הוא גאדג'ט שצבר מומנטום במשך השבוע. אחוזי התמיכה שלו השתפרו בהדרגה, אולי מכיוון שלוקח זמן להתגבר על כך שהוא נראה ממש מאעפן ולהבין שהוא בעצם די מגניב. התגובות היו שליליות באופן כמעט מוחלט, אבל 71 אחוז מבין 576 מצביעים היו בעד.

בשלישי סרקנו

סורק הברקודים של יום שלישי הוא מנקודות השפל של המדור בכל הזמנים. כן, הוא יקר מדי. וכן, הוא מיועד לאנשים אנליים במיוחד. אבל כולנו מכירים אנשים כאלה. אנשים שמבלים אחוז גבוה מדי מחייהם בארגון הספרים, הסרטים או הדיסקים שלהם. ולהם, אנחנו חושבים שזה מגניב. אתם לא הסכמתם, כאמור. ממש לא. אחוזי ההצבעה של המוצר הזה היו מכבדים כל גאדג'ט גרוע. 655 מצביעים. 41 אחוזי תמיכה. לא נעים בכלל.

ברביעי פיצלנו שוב

לאחר ההצלחה לה זכה המפצל של יום ראשון, הבאנו מפצל USB עם מדי טמפרטורה ביום רביעי. מסתבר שזה לא היה רעיון מוצלח במיוחד. לא היתה כאן חזרה על הפיאסקו של יום שלישי, ובכל זאת קשה לשמוח כשמוצר שאמור להגניב זוכה ל-56 אחוזי תמיכה מקרב 461 מצביעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בחמישי צפינו

לאחר שבוע די קשה במדור, חזרנו לאיתננו עם התוסף למשקפי תלת מימד שמספק מציאות מוגברת. התגובות היו מעורבות, אבל ההצבעה היתה סבבה. מדובר כאן במוצר שאנחנו שמחים מאד שסיקרנו. כשמציאות מתוגברת תהיה למרכיב נפוץ במוצרי טכנולוגיה, נשמח להצביע על הופעתו כאן. 722 מצביעים. 80 אחוזי תמיכה.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully