וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל סים יש שם

חברת NTTM הישראלית הציגה טכנולוגיה המשולבת בכרטיסי סים, שמאפשרת לחייג לשמות במקום למספרים

שם זה המספר החדש. חברת NTTM הישראלית הציגה היום פתרון שמאפשר למשתמשי סלולר לבחור שם חיוג משלהם, זאת במקום המספר הנהוג כיום. הטכנולוגיה החדשה לא מצריכה החלפת מכשיר סלולר, וגם לא דורשת שדרוג של רשת הסלולר עצמה. הטכנולוגיה החדשה מוטמעת בכרטיסי סים עצמם, כשב-NTTM אומרים כי חתמו כבר עם אחת מ-5 יצרניות הכרטיסים בעולם. לטענת מפתחיה של הטכנולוגיה, המשתמשים יוכלו לבחור שם בכל שפה, גם עם סימנים מיוחדים, כשההקצאה היא בצורה לוקאלית: ניתן לרשום את אותו השם במדינות שונות.

על פי המצגת של NTTM, הטכנולוגיה שלהם עובדת כמעט בכל טלפון סלולרי בו משתמשים בכרטיס סים, זאת כשהיא מתאימה עצמה לדגם הספציפי של הטלפון. הפתרון אף כולל שאיבת נתונים מהרשת, כך שהתמיכה אינה מוגבלת על ידי רשימת תמיכה בסים עצמו. בהדגמה של NTTM הוצג, מעבר לחיוג שמי רגיל, גם תסריט בו המשתמש אינו זוכר במדוייק את השם הנכון של בית העסק אליו הוא מנסה לחייג. במקרה כזה הציג הטלפון רשימה של בתי עסק עם שמות דומים.

מתי גם אנחנו נוכל לחייג ככה? ב-NTTM אומרים כי הם קרובים לחתימה עם יצרנית כרטיסי סים שמשווקת את מרכולתה בארץ, וכי זמן תחלופת כרטיסי הסים הממוצע הוא 18 חודשים, כך שתוך שנה וחצי מהצגת הטכנולוגיה לרבים כבר יהיה כרטיס התומך בה. עם זאת, דרוש זכיין שייקח על עצמו רישום של השמות האלה, ומחברות הסלולר נדרש כי לא תחסומנה את הטכנולוגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • NTTM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully