וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייסטיישן חוזרת לפעילות, ואיתה מגיע הפיצוי

17.5.2011 / 13:53

סוני פירטה את דרכי הפיצוי של משתמשי פלייסטיישן 3, אשר נפגעו מפריצה לשרתי החברה. והפיצוי ממש לא זהה עבור כל מדינה

סוני חושפת את פרטי הפיצוי לבעלי פלייסטיישן 3 שנפגעו מהפריצה לשרתיה. בסופו של יום, מסתבר כי לא כולם זהים בעיני החברה, ומדינות מסויימות מקבלות פיצוי משמעותי יותר מאחרות, כשבחלק מהמדינות כלל לא מוצע פיצוי. ישראל, נציין, נמצאת בדרג ביניים.

השלב הראשון של הפיצוי הוא שני משחקים, אותם ניתן לקבל בחינם, מתוך רשימה של חמישה. לאחר שחנות התוכן של סוני תחזור לפעילות, יוכלו בעלי פלייסטיישן 3 במדינות בהן פועלת חנות התוכן של הקונסולה (ביניהן גם ישראל, בה החנות הופעלה בפברואר האחרון) לבחור מבין המשחקים 'Little Big Planet', אינפמוס, Wipeout HD או Fury, Ratchet and Clank: Quest for Booty ו-Dead Nation. בעלי הקונסולת ה-PSP הרשומים לחנות יוכלו לבחור שני משחקים נוספים, מתוך הרשימה הבאה: Little Big Planet PSP, Modnation PSP, Pursuit Force, Killzone Liberation.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק טוב, אך האם זהו פיצוי מספק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

השלב השני, שכבר לא זמין לישראלים, הוא מנוי חינמי לחודש בשירות הפרימיום Playstation Plus, המאפשר גישה לגרסאות בטא אקסקלוסיביות, הנחות בחנות ותוכן בלעדי. הסיבה לכך שהמשתמשים הישראלים לא יוכלו ליהנות מ-PS Plus היא שהשירות כלל לא זמין בארץ. מעבר לכך, תפצה סוני את המנויים הקיימים לשירותי Music Unlimited ו-Qriocity, שגם הם אינם זמינים בישראל.

בעבר טענה סוני כי היא גם עובדת כדי לספק לבעלי הפלייסטיישן מחוץ לארה"ב הגנה דומה לזו שבאמצעותו פיצתה את לקוחותיה האמריקאים – מנוי חינם לשנה בשירות שמטרתו לעקוב אחר השימוש בזהות שלכם ברשת, ולהתריע בפני גניבתה או שימוש לא מורשה בפרטיכם. נכון לעכשיו, אין עדכון בנושא זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully