וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA V יושק בספטמבר

חברת רוקסטאר הודיעה שהמשחק הבא בסדרת GTA הפופולריות יגיע לפלייסטיישן ולאקס-בוקס ב-17 בספטמבר

חברת המשחקים רוקסטאר, שמפתחת את הסדרה הפופולרית, הודיעה כי GTA V יגיע לחנויות ב-17 בספטמבר בשלב זה הוכרז המשחק לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360 בלבד, ולא ברור אם ומתי יגיע המשחק למחשב האישי, או האם מתוכננת גרסה שלו לקונסולות הדור-הבא אותן צפויות מיקרוסופט וסוני להציג ביוני הקרוב.

המשחק יאפשר - לראשונה בתולדות הסדרה - להחליף כמעט בכל רגע נתון נקודת מבט, ולהשתלט על הדמות עמה אתם רוצים לשחק. גם במהלך המשימות, שחלקן תדרושנה שיתוף פעולה מכל שלושת הגיבורים, יהיו נקודות בהן יוכל השחקן לבחור בתור מי ישחק. לכל דמות יש עלילה משלה, ובעיות משלה. מעבר לכך, אומרים אנשי רוקסטאר כי השטח של עולם המשחק גדול יותר משטחם של שלושת המשחקים האחרונים שלהם (Red Dead Redemption, GTA IV ו-GTA San Andreas) גם יחד. על השטח הזה, בנו המפתחים גרסה פארודית-סאטירית של לוס אנג'לס, שכוללת הן את העיר והן פרברים, כמו גם שטחים פתוחים ובסיס צבאי גדול. גם קרקעית האוקיאנוס, שעל חופו נמצאת העיר - לוס סאנטוס שמה - היא חלק מהמפה.

GTA V הוכרז רשמית בחשבון הטוויטר של Take 2 באוקטובר 2011, ומספר שבועות לאחר מכן הושק גם הטריילר הראשון של המשחק. שנה לאחר מכן, הציגה החברה טריילר שני, וחשפה פרטים חדשים אודות המשחק הפופולרי.

  • עוד באותו נושא:
  • GTA V

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully