וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Crysis 3 הושק בישראל לפני כולם

הכותר החדש בסדרת Crysis בכיכובו של אלקטרז זמין לרכישה בישראל כמה ימים לפני אירופה ומספר שעות לפני ארצות הברית

Crysis 3 מגיע היום (ג') לחנויות בישראל, במקביל להשקתו האמריקאית ויומיים לפני שיגיע לחנויות אירופה. משחק הפעולה החדש של חברת Crytek הגרמנית זמין כעת לרכישה בגרסת המחשב האישי, פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360 שלו. מחירו של המשחק עומד על 299-349 ש"ח, בהתאם לגרסה. בבריטניה המשחק צפוי לצאת ב-22.2, ובשאר אירופה ב-21.2. בארצות הברית יוצא המשחק היום. זו אמנם לא הפעם הראשונה בה הגיימרים הישראליים יכולים להינות ממשחקים חדשים לפני שאר העולם - אך התופעה הפכה לנדירה יחסית בשנים האחרונות.

המשחק החדש מתרחש 24 שנים לאחר האירועים של קודמו, כשגיבורו הוא עודנו Alcatraz, אך כעת הוא כבר בן 47. גם Prophet, הגיבור של המשחק הראשון בסדרה, צפוי לחזור. עמם מגיעים אויבים, הן ישנים והן חדשים, כלי נשק (חץ וקשת עדיין שם), ומצבי משחק חדשים.

קרייסיס - סדרת משחקי פעולה שהחלה את דרכה ב-2007 על המחשב האישי - זכתה להצלחה פושרת בתחילת דרכה, חרף הביקורות המהללות. הדגש השיווקי על הגרפיקה של המשחק גרם לשחקנים רבים לוותר עליו, זאת מחשש לכך שיידרשו לשדרג את המחשב עבורו. משחק ההמשך, שהגיע לשוק ב-2011, הצליח הרבה יותר, בין השאר בזכות השקתו גם לקונסולות משחק, ומכר יותר מ-3 מיליוני עותקים ברבעון הראשון.

מדובר באחד המשחקים האחרונים שהחברה מתכוונת לשחרר במודל עסקי "רגיל", לפני שתהפוך לחברת Free to Play. כצפוי ממשחקי החברה, הוא צפוי לכלול מנוע גרפי מרשים, מצב מולטיפלייר מגובש וכל מיני יכולות על אנושיות, תודות לחליפת הלחימה הייחודית שמוצגת במשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • Crysis 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully