וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארה קרופט החדשה מצליחה ובגדול

17.3.2013 / 10:11

המשחק החדש של טומב ריידר בכיכובה של לארה קרופט, הוא הצלחה לא קטנה וכבר מחזיק בתואר "המשחק המצליח ביותר ב-2013"

כתב-דניס ויטצ'בסקי צלם: עידו שחם עריכה: טל רזניק

לארה החדשה לא מאכזבת: נתוני מכירות המשחקים בבריטניה חושפים ש-Tomb Raider, המשחק החדש בכיכובה של לארה קרופט, הוא הצלחה לא קטנה. על פי הנתונים, מדובר במשחק ה-Tomb Raider המצליח ביותר עד כה, וגם ההשקה המוצלחת ביותר לשנת 2013 עד עתה. על פי דיווח של Eurogamer, המשחק הצליח "לעקוף בקלות" את המשחק המצליח ביותר של השנה עד בואה של לארה - Aliens: Colonial Marines.

Tomb Raider החדש הוא למעשה reboot של הסדרה הוותיקה - שמספרת מחדש את סיפור הפיכתה של לארה קרופט מנערה בריטית מפונקת לגיבורת פעולה אמיצה. המשחק פותח בשנים האחרונות על ידי האולפן Crystal Dynamics, והושפע מאוד מסדרת משחקי Uncharted (שהושפעה, בצורה די אירונית, מהמשחקים הראשונים בסדרת Tomb Raider).

המשחק החדש סינמטי הרבה יותר מבעבר - וגם לארה הפכה ל"אנושית" יותר וזכתה לפרופורציות גוף סבירות יותר מאי פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לארה הפכה ל"אנושית" יותר וזכתה לפרופורציות גוף סבירות יותר מאי פעם./מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת כבר ברור שההחלטה להשיק מחדש את הדמות הוותיקה היתה נכונה: מבקרי המשחקים העניקו למשחק החדש ציונים טובים מאוד (ממוצע של 87 אחוזים ב-Metacritic), וכעת מסתבר שגם הגיימרים ממהרים לרכוש את המשחק החדש - שהצליח לגבור על השקת Sim City כמשחק הפופולרי ביותר השבוע. בנוסף, מדובר ב-Tomb Raider המצליח ביותר בתולדות הסדרה.

כעת נותר רק לראות כמה זמן יצליח ה-Tomb Raider החדש להחזיק בתואר "המשחק המצליח ביותר ב-2013". עם StarCraft: Heart of the Swarm שכבר נמצא מעבר לפינה ו-God of War ו-Gears of War חדשים בהמשך החודש - נראה שצפוייה לו תחרות קשה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully