וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס-בוקס הבאה תוצג ב-21 במאי

מיקרוסופט הודיעה כי תחשוף את הדור הבא של קונסולת האקס-בוקס והשירותים הנלווים אליה ב-21 במאי

קונסולת האקס-בוקס הבאה תיחשף ב-21 במאי. מיקרוסופט הודיעה כי תערוך ביום זה אירוע השקה למוצר החדש בקמפוס שלה, בעיר רדמונד. האירוע, שייערך בשעה 8 בערב, שעון ישראל, ישודר בחינם באקס-בוקס לייב ובאתר Xbox.com. שמה של הקונסולה החדשה טרם נחשף.

האירוע של מיקרוסופט מתקיים פחות מ-3 שבועות לפני פתיחת תערוכת המשחקים E3, שגם בה צפויה החברה לקיים אירוע עיתונאים. ההשקה המוקדמת של הקונסולה נועדה, כך נראה, לפנות זמן באירוע E3 עבור חשיפות משחקים ושירותים חדשים.

בחודשים האחרונים, הוצפה הרשת בשמועות והדלפות אודות האקס-בוקס הבאה, זאת לאחר שמפתחי משחקים החלו לקבל יחידות פיתוח שלה. אחת השמועות העיקשות ביותר נוגעת לכך שהקונסולה החדשה לא תאפשר לשחק במשחקים ללא חיבור קבוע לרשת האינטרנט. אם הדבר נכון, הרי שמדובר בהחלטה מעוררת מחלוקת - דרישה שכזו תהפוך גם משחקים שאינם מרובי משתתפים לבני ערובה של חיבור אינטרנט, זאת כאשר זמינות האינטרנט גם במדינות מפותחות אינה 100%.

שמועות נוספות שדלפו מדברות על כך שהקונסולה החדשה תגיע עם גרסה חדשה של בקר ה-Kinect, אשר מזהה תנועות וקול. באקס-בוקס 360 הקינקט הוא אביזר נלווה אופציונלי, שלא נתמך על ידי חלק ניכר מהמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully