וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Call of Duty חדש נחשף

מיקרוסופט חשפה את המשחק החדש בסדרת Call of Duty, תציג אותו לראשונה באירוע השקת האקס-בוקס הבאה

המשחק החדש בסדרת Call of Duty נחשף, בערך. חברת Activision Blizzard הודיעה כי תשיק את המשחק הבא בסדרה, שהפכה בשנים האחרונות לסדרת משחקים שנתית, ב-5 בנובמבר 2013. המשחק, ששמו Call of Duty: Ghosts, מפותח על ידי האולפן Infinity Ward, שהיה אחראי לתת-הסדרה Modern Warfare.

עם זאת, Ghosts הוא משחק חדש לגמרי, עם עלילה חדשה ודמויות חדשות. "כולם ציפו מאיתנו לפתח את Modern Warfare 4 - הדבר המתבקש לעשות, אך אנו לא נחים על זרי הדפנה" מסר בהודעה לעיתונות המפיק בפועל של האולפן, מארק וורד. אך Ghosts יפתח תת-סדרה חדשה, ויפותח על בסיס המנוע הגרפי החדש של החברה, שמותאם לקונסולות מהדור הבא.

"אנו בונים תת-סדרה חדשה, מנוע חדש, הרבה רעיונות וחוויות חדשות עבור השחקנים" אמר וורד. נזכיר כי בשנים האחרונות, פותחה סדרת Call of Duty על ידי שני אולפנים - Infinity Ward שעבדה על Modern Warfare ו-Treyarch שמפתחת את Black Ops.

המשחק החדש, שנחשף כעת באמצעות סרטון שלא מציג שום חלק מהמשחק, יזכה לחשיפה גדולה באירוע בו תושק קונסולת האקס-בוקס הבאה, אשר ייערך ב-21 במאי. המשחק עצמו יושק גם למחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 וככל הנראה גם פלייסטיישן 4. ובינתיים, מנסה אקטיוויז'ן להלהיב את מעריצי הסדרה עם טריילר סינמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully