וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתולים בצמרת: חידות קולנוע בכיכובם של חתולים

וגם משחק שווה במיוחד של "The Walking Dead", מפלצת התמכרות חדשה ופאזל ישראלי למהדרין בטור האפליקציות שלנו. תורידו תורידו

זומבים, מפלצות, חתולים וישראלים בטור אפליקציות המשחקים שלנו. תורידו תורידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה ילד שמנסה להזהיר אתכם מהעונה האחרונה של באפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אומרים שזומבים הם הערפדים החדשים, וסביר להניח שגם אם תמיד הייתם איכותיים מדי בשביל להינות מ"דמדומים" אתם מחבבים את "The Walking Dead", אחת מסדרות הטלוויזיה המוצלחות ביותר של השנים האחרונות.

בשנת 2012 יצאה סדרת משחקי הרפתקאות המבוססת על הקומיקס על פיו נוצרה הסדרה - סדרה ששברה את קללת "כל המשחקים שיוצאים ומבוססים על סרטים או סדרות חייבים לצאת מחורבנים", ואפילו הצליחה לגרוף לא מעט פרסי "משחק השנה". הישג לא קטן - וכזה שהערפדים אף פעם לא הצליחו להגיע אליו.

לפני כשבועיים יצא הפרק הראשון של העונה השנייה של סדרת המשחקים הזאת. כמו בטלוויזיה, כל עונה מורכבת ממספר פרקים בודדים, והפרקים הממוחשבים של The Walking Dead לא פחות טובים מאחיהם הטלוויזיונים. לדעתו של כותב שורות אלה - הם אפילו טובים יותר.

כל פרק לוקח בין שעתיים לשלוש לסיים, כולל שפע של זומבים והמון החלטות בלתי אפשריות שתצטרכו לבצע. העונה השנייה כוללת הרבה מאוד דמויות חדשות וגם כמה מהישנות שהצליחו איכשהו לשרוד את אירועי העונה הקודמת. המשחק הזה יצא כמעט לכל פלטפורמה אפשרית - כולל מחשבים, קונסולות ואיך לא - אייפונים ואייפדים.
.
הפרק הראשון של העונה עולה 19.90 ש"ח. לאחר שתורידו אותו תוכלו לרכוש את שאר העונה, שתכלול 5 פרקים בסך הכל, בעלות של 59.90 שקלים נוספים. זה די הרבה כסף, אבל אם העונה החדשה תהיה מוצלחת כמו הקודמת זה הולך להיות שווה כל שקל.

להורדת המשחק לאייפון

מפלצת בע"מ

Halfbrick Studios האנשים שמאחורי Fruit Ninja האלמותי ו-Jetpack Joyride האלמותי לא פחות, חזרו לאחרונה עם משחק חדש ש... טוב, כנראה שהוא לא יהפוך לאלמותי, אבל בהחלט יוכל להעביר לכם כמה שעות בכיף. ראו טריילר למטה.

ב-Colossatron אתם שולטים במעין נחש-רובוט-חללי-ענקי שיורד מהשמיים כדי להשמיד ערים אנושיות וכל שלב הוא דיווח חדשות. רגע, כתבתי "שולטים"? זה לא מדוייק. הנחשופלצת זז בעצמו, והתפקיד שלכם הוא לחבר אליו חוליות חדשות שיופיעו על המסך מדי פעם. לכל חוליה כזו יש צבע אחר ויכולות אחרות. אחת תירה קרן לייזר שתחסל כל מה שמולה. אחרת תירה יריה חזקה במיוחד אך עם טווח קצר. אחרת תפעיל מגן זמני. שילוב של חוליות בצבעים מסויימים ובסדר מסויים יפעיל כוחות חדשים וחזקים יותר ו... טוב, אני לא חושב שיש טעם שאמשיך.

כתבתי בהתחלה שהמשחק הזה לא הולך להיות אלמותי, והסיבה היא שהוא מסובך מדי. אין בו את הפשטות הקסומה של המשחקים הקודמים של האולפן, וצריך כמה שעות טובות כדי להבין איך הכל עובד. מצד שני - אם יש לכם את הזמן והכח תמצאו משחק די עמוק וממש מגניב. באייפון / אייפד התענוג יעלה לכם 3.90 שקלים ובאנדרואיד קצת פחות - 3.20 בלבד. מכיוון שהמשחק דורש להתרכז באינספור דברים בכל רגע נתון - מומלץ מאוד לשחק על טאבלטים.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

חתולים חיים בסרט

MovieCat הוא כנראה אחד המשחקים החבויים הכי נהדרים בחנות האפליקציות של אפל, במיוחד אם אתם מחבבים קולנוע (אלוהים יודע שאתם אוהבים חתולים).

מדובר בטריווית-סרטים בכיכוב חתולים ועם שיר פתיחה מהמגניבים שאי פעם נוצרו בעולם, ולמרבה הפלא אף פעם לא הועלה ליוטיוב. תצטרכו לסמוך עליי בקטע הזה עד שתורידו את המשחק.

השבוע יצא ההמשך לטריווית הסרטים-חתולים הזאת, MovieCat 2 - והוא מגניב ומשמח לא פחות מהראשון.
בכל משחק יהיו לכם תשע נשמות ו-20 שאלות בקטגוריות שונות שתצטרכו לפתור. או לנחש. במשחק החדש נוספו שפע של קטגוריות חדשות כמו שאלות על סרטי ילדים (מעולה לחובבי דיסני), שאלות בחרוזים (מדהים ללפרקונים) ושאלות שידרשו מכם לזהות ציורים של אביזרים בולטים מסרטים מפורסמים (מעולה לאספנים כפיתיים).

זה כיף, זה משמח, זה עולה 7.90 שקלים וזה כולל מעל ל-1,000 שאלות. פחות מאגורה לשאלה! עדיין אין לאנדרואיד.

להורדת המשחק לאייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב זה פשוט חמוד מדי בשביל לכתוב כאן משהו מתחכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בציר מקומי

אם מתחשק לכם משחק פאזלים חביב - aMazing Andy, שפותח ע"י אולפן Red Pil הישראלי, הוא בהחלט כזה.

שדכו בין הרובוט של אנדרואיד לבין תפוח ב-150 לוחות פאזל מסובכים, שמשורבטים כולם על דפי חשבון. במבט ראשון זה נראה פשוט - אבל מהר מאוד זה מתחיל להסתבך. וזה לגמרי בחינם - מה שאומר שאתם גם תומכים ביצירה ישראלית וגם לא משלמים על זה שקל. שווה, לא?

להורדת המשחק לאנדרואיד


* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

משחק aMazing Andy. גוגל פליי,
וואלה טק, מקדמים יצירה ישראלית מאז סוף 2013/גוגל פליי

בזינגה!

זינגה, חברת משחקי הפייסבוק שהיא כנראה גם התגשמותו של השטן עלי אדמות, הודיעה אתמול כי היא מצטרפת לטרנד הכלכלי של העולם ומתחילה לקבל תשלומים גם במטבע הוירטואלית ביטקוין. אם אתם עדיין משחקים במשחקי זינגה כדוגמת Farmville 2 או Poker by Zynga, מעתה תוכלו להשתמש בביטקוינים בשביל לרכוש אביזרים ובונוסים שיאפשרו לכם להמשיך לבזבז את חייכם מול המשחקים האלה.

זינגה, שכבר מזמן אינה ענקית המשחקים המיליונרית שהיתה בימים הטובים של פארמוויל אלא חברה שמנסה לרצות את בעלי המניות שלה, וודאי מקווה ששער החליפין של הביטקוין ימשיך לעלות ולתת תשואה יפה. בין אם יש לכם ביטקוינים או לא - ההמלצה הגורפת שלי היא לא לשלם בכלל למשחקים של זינגה, ולשמור את הכסף שלכם לדברים קצת יותר איכותיים. עם זאת, עדיין מדובר בחברה גדולה ויהיה מעניין לראות אם המהלך יצליח ויגרור אחריו חברות משחקים נוספות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זינגה עדיין חברה שמגלגלת מליונים עם מטבע הפוקר שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully