וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לגוגל יש חנות אפליקציות

10.3.2010 / 17:12

גוגל השיקה את ה-Google Apps Marketplace, חנות אפליקציות בה יימכרו תוכנות צד-שלישי שיעבדו על פלטפורמת החברה

באירוע שערכה אמש (ג') הודיעה גוגל על פתיחת חנות האפליקציות שלה – Google Apps Marketplace. החנות תאפשר לחברות צד-שלישי למכור דרכה את תוכנותיהן העובדות על פלטפורמת גוגל, עבור המגזר העסקי. יותר מ-50 חברות ישולבו כרגע בחנות, שתציע תוכנות של ניהול פרויקטים, תשלום משכורות, כלי עיצוב למסמכים הנוצרים בגוגל-דוקס ועוד. חברה המעוניינת להיכלל בחנות תצטרך לשלם סכום כניסה של מאה דולר, ולאחר מכן לחלוק עם גוגל 20% מההכנסות ממכירותיה. כל יישום שיבקש להיכנס לחנות ייבדק תחילה על ידי החברה, בדומה לנוהל בחנות האפליקציות של אפל. כיום נמכרים כבר בחנות יישום ניהול הפרוייקטים של חברת מנימון, יישום גליונות השכר המקוונים של חברת אינטואיט ותוכנת הניוזלטרים של מיילצ'ימפ.

שני מיליון עסקים כבר אמצו את Google Apps בשלוש השנים האחרונות. עיריית לוס אנג'לס, למשל, העבירה בשנה שעברה את 30,000 עובדיה לשימוש בכלי גוגל. "החנות מאפשרת לשים סוף לצורך בהתקנת עדכוני תוכנה, זכירת סיסמאות שונות וסינכרון ידני של מסמכים, ובכך משפרת את הפרודוקטיביות של המשתמשים", כתב כריס ונדר-מאי, מנהל פרויקט בגוגל, בבלוג החברה.

במהלך זה מביאה גוגל לידי ביטוי את הציפיה שמחשוב ענן (הנסמך על תוכנות המותקנות על שרתים חיצוניים במקום מקומיים) יהפוך לדרך עבודה מקובלת ושכיחה יותר ויותר. הצעד אף מחדד את רצונה של גוגל להפוך למעין מערכת הפעלה אינטרנטית שנסמכת פחות ופחות על המחשב האישי ועל התוכנות המותקנות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully