וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל גוגל מציע לכם להחליף שם

18.8.2010 / 12:51

בראיון שנתן חזה מנכ”ל גוגל אריק שמידט שבעתיד ייאלצו אנשים להחליף את שמם כדי למנוע קישור בינם לבין תכנים מביכים מימי צעירותם שנמצאים ברשת

האם העידן הדיגיטלי ייאלץ אנשים צעירים לשנות את שמם בבגרותם? מנכ"ל גוגל אריק שמידט חושב שבהחלט ייתכן שכך. בראיון שנתן לוול סטריט ג'ורנל, אמר שמידט שהוא מאמין שיום אחד צעירים יורשו לשנות את שמם כדי להעלים עקבות לתיעוד של נעוריהם הקיים באינטרנט, למשל באתרים דוגמת פייסבוק. "אני לא מאמין שהחברה מבינה מה קורה כשהכל זמין ומתועד על ידי כולם כל הזמן", אמר. מנכ"ל ענקית החיפוש מאמין שהדור הצעיר יגיע לגיל מבוגר יותר כאשר מאחוריו תיעוד רב של סיטואציות מביכות אותם יעדיף שלא לחשוף לעיני מעסיקים פוטנציאלים. מכיוון שהמידע הזה לא ילך לשום מקור, הוא סבור ששינוי שם יוכל להוות סוג של פתרון.

עוד חזה שמידט שבעתיד תדע גוגל כל-כך הרבה על משתמשיה, שהיא תוכל לסייע להם לתכנן את חייהם. השימוש בסמארטפונים ובתוכנות מבוססות מיקום יאפשר לספק למשתמשים עדכונים על הקורה בסביבתם ולהודיע להם על מטלות שעליהם לבצע.

"אנחנו מנסים להבין מהו עתיד החיפוש", אמר. "רעיון אחד הוא שחיפושים יעשו עבורך מבלי הצורך בהקלדה. אני גם לא חושב שרוב האנשים מעוניינים שגוגל תענה להם על שאלות. הם רוצים שהיא תגיד להם מה הם צריכים לעשות בשלב הבא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully