וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנתקים בקליק אחד

8.2.2011 / 15:15

אתר חדש מאפשר ללקוחות חברות התקשורת לשלוח בקשת התנתקות בצורה פשוטה, המחייבת חוקית את הספקיות להיענות במהירות

אתר ישראלי חדש שעלה היום (ג') לרשת מאפשר להתנתק במהירות משירותי תקשורת שונים. את הבעיה שבהשגת "מחלקת שימור לקוחות" של ספקי השירות, עליה מתלוננים לקוחות רבים, מנסים לפתור נתנאל וכשטיין, עו"ד יהונתן קלינגר ויזם נוסף ששמו לא נחשף, על ידי שימוש בתיקון לחוק הגנת הצרכן, שהתקבל ב-2008. לפי התיקון לחוק, כל חברה מחויבת לנתק צרכן על פי בקשתו בתוך שלושה ימים מימי קבלת הודעת ביטול. האתר "נתק" מאפשר ללקוח לשלוח דרך האינטרנט את הבקשה הזאת, כולל פקס רשמי – דבר אותו דורשות חברות רבות ומקשה על רוב הלקוחות, שאינם מחזיקים במכשיר.

" גם אנחנו שונאים שמחזיקים אותנו על הקו ומנסים למרוח אותנו כשאנחנו רוצים להתנתק משירות מסוים. מרגע שהחלטנו שאנחנו עוזבים, אז לא משנה מה: לא נציג שימור לקוחות ולא הצעה טובה יותר, יעזרו להחזיק אותנו", מסבירים באתר מייסדיו את הסיבה להקמתו.

המשתמש באתר נדרש לבחור את ספק השירות ממנו הוא מעוניין להתנתק (החברות הסלולריות, ספקי האינטרנט והשיחות לחו"ל, ספקי שידורי טלוויזיה) ואת סוג השירות. לאחר שהוא ממלא את פרטי הזיהוי שלו, שולח האתר פקס לחברה – שלאחריה היא מחויבת לנתק את הלקוח המבקש (זאת במידה והוא אינו נמצא בתוכנית בה קיימת התחייבות לתקופת זמן מסוימת). האתר גובה תשלום של שקל אחד על כל משלוח פקס, והתשלום נגבה בעזרת הודעת SMS.

כמובן ששימוש של לקוח באתר אינו אומר שהחברה אכן לא תנסה להקשות עליו ותבצע את הניתוק בפשטות, אך הוא מחייב אותה לעשות כך מבחינה חוקית, ומקל על הלקוח את הפרוצדורה הנדרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • נתק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully