וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעשות מנוי בעזרת גוגל

16.2.2011 / 17:43

גוגל השיקה את Google One Pass - שירות שמספק מערכת גביית תשלום עבור אתרי תוכן. "רוצים לעזור לתוכן איכותי"

גוגל משיקה מערכת גבייה עבור אתרי תוכן. החברה הכריזה היום (ד') על Google One Pass – שירות שיאפשר למוציאים לאור להגדיר צורת תשלום מלקוחות ולגבות אותו. בשלב הראשון השירות יהיה זמין למדינות ארצות הברית, קנדה, אנגליה, צרפת, גרמניה וספרד. "גוגל רוצה מאוד לעזור לתוכן איכותי לשגשג ודואגת לעתיד העיתונות", מסבירה החברה את הסיבה ליצירת השירות החדש. "מטרתנו היא לספק פלטפורמה פתוחה וגמישה שמרחיבה את התחייבותנו לתמוך במוציאים לאור, עיתונות וגישה לתוכן איכותי".

כדי להשתמש בשירות יצטרכו מנהלי אתרי התוכן להטמיע אותו באתרם בצורה שגוגל מבטיחה שהיא פשוטה וקלה לשימוש. לאחר שיעלו לאתר מספר שורות קוד שתספק להם גוגל, יוכלו לנהל את התוכן דרך ממשק מקוון, בו ניתן יהיה לבחור מודל מסחרי מסוים. בין השאר יוכלו להגדיר באתר תוכן שהוא חינמי לעומת תוכן עליו נגבה תשלום, מנוי לתקופת זמן מוגדרת, מנוי עם חידוש אוטומטי ומנוי יומי. גוגל מדגישה כי לספקי התוכן תהיה שליטה מלאה על סוג המנוי וגובה התשלום. התשלום עצמו יעבור דרך שירות Google Checkout הקיים.

גוגל תאפשר הרשמת לקוחות לאתר תוכן שישתמש ב- Google One Pass גם מתוך אפליקציה סלולרית, כהגדרתה "למקרים בהם תנאי השימוש של מערכת ההפעלה הסלולרית אוסרים על עסקה להתרחש מחוץ לחנות האפליקציות" (זוהי התייחסות לכלל שהגדירה לאחרונה חברת אפל ושמעלה תרעומת בקרב ספקי תוכן המשתמשים בפלטפורמה שלה). לאחר שמשתמש שילם על תוכן – הוא יוכל לגשת אליו בכל הפלטפורמות הקיימות: מחשב אישי, מחשב לוח, סלולרי וכדומה. לאחר שהלקוח יזין את פרטי ההתחברות שלו באחד מהאתרים המשתמשים בשירות - יזהו אותו גם אתרים אחרים אליהם יגלוש והוא לא יצטרך להזדהות גם בהם כדי להיחשף לתוכן אליו נרשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully