וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפלגות מגיבות ברשת: 'חג חירות שמח' מקדימה

עידו קינן

8.5.2012 / 16:54

מפלגות הקואליציה לא מיהרו להתייחס ברשת לחדשות היום המסעירות. אנשי האופוזיציה הציגו תגובה זריזה יותר

מ-1:40 בבוקר, כששוחררה ההודעה על ביטול הבחירות המוקדמות וכניסת שאול מופז וקדימה לממשלת נתניהו, ועד 11:30 הבוקר, לא מצאו ב”קדימה” זמן או רצון לעדכן את אתרם בהתפתחות הדרמטית. משמצאו, הורידו אותו מהאוויר והחזירו אחרי טיהור הכותרות נגד נתניהו מהעמוד הראשי.

הטיהור נעשה באמצעות גרזן לא מחודד: בתחילה, הקלקה על הכותרת “ממשלת אחדות – מפלגת קדימה ובראשה שאול מופז מצטרפים לממשלה בראשות בנימין נתניהו ויוצרים ממשלת אחדות” הובילה לידיעה “אין ולא יתקיים מו”מ על כניסה לממשלה”. בהמשך היא עדיין הובילה לשם, אולם הידיעה נמחקה, טו סמולר דה השפלה, והגולשים שהקליקו על ההפניה קיבלו הודעת שגיאה. אחר כך תוקנה ההפניה כך שתוביל לידיעה הנכונה. אחת הכותרות הראשיות המתחלפות באתר עדיין מאחלת לציבור חג חירות שמח. כך מתנהל אתר האינטרנט הרשמי של המפלגה הגדולה בישראל.

גם את דף הפייסבוק הרשמי של מופז לא מצאו זמן לעדכן במשך חצי יממה, וכמוהו גם את הדף של קדימה. רק ב-13:30 עלה בדף של מופז (וב-13:32 בדף של קדימה) סטטוס על המהלך החדש, ודחק את הסטטוס הקודם, שמופז פרסם אתמול ב-12:30. לשון הסטטוס הישן: “אז מי דואג לכם באמת: אני בעד הקדמת הבחירות ואני בעד חקיקת חוק שירות לכל. אפשר גם וגם- קודם שירות לכל, לאחר מכן בחירות. נתניהו בורח מהכרעה ושלי יחימוביץ’ נותנת לו יד”. פ”א חי”ת חי”ת חי”ת.

מקדימה נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה, שמרגע שזוהתה טופלה במהירות האפשרית, עוד לפני מסיבת העיתונאים עם ראש הממשלה".

ביבי מעדכן באינסטגרם

אתר הליכוד התעדכן במהלך היום רק ב-13:35, חצי יממה שלמה אחרי שהוא התרחש. הפייסבוק של נתניהו התעדכן לראשונה ב-10:31, עם תמונת אינסטגרם של נתניהו עם מיקרופון, משקפיים ודף (הפעם נראה כי לא מדובר באיור של הרצל אלא בהסכם הקואליציוני עם קדימה), טקסט בעברית שאומר ש”ממשלת אחדות לאומית רחבה עם קדימה טובה לביטחון, טובה לכלכלה, טובה לעם ישראל”, וטקסט באנגלית שמודיע שראש הממשלה עדכן את הנשיא אמש על ההתפתחות. ב-13:26 נתן רה”מ באינסטגרם פעם נוספת, עם תמונה שלו עם מופז והטקסט “יוצאים לדרך – Let’s go”.

ובינתיים, באופוזיציה (האמיתית, לא זאת שמתחזה לאופוזיציה עד לרגע שמציעים לה להיכנס לממשלה): ציפי לבני פרשה, אז היא יכולה להרשות לעצמה לקום מאוחר, ורק ב-10:03 הגיבה על המהלך בדף הפייסבוק שלה. במטה יאיר לפיד לא ישבו על הסנוז, וכבר ב-6:08 פורסם סטטוס תגובה שלהם. שלי יחימוביץ’, יו”ר האופוזיציה הנכנסת, הקדימה את השניים והגיבה כבר ב-3:43, עם הפתיח האותנטי “לילה/בוקר טוב זאת שלי, מהכנסת”.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופוזיציה יכולים לשמוח: הם הגיבו בזמן אמת, או קצת אחרי אמת, בזירה המקוונת, שהולכת להתפוצץ מפעילות בבחירות הבאות. בקואליציה יכולים לשמוח: הדברים החשובים, כמו שהוכיח מופז גם בפריימריז וגם בכניסה לממשלה, נחתכים הרחק משם.


עוד בנושא:

- הרשת הישראלית קוטלת את מופז, נוי אלוש במיקס חדש: "הוא שקרן"

  • עוד באותו נושא:
  • קדימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully