וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

StatIL.org: סטטיסטיקה שלטונית זמינה לכל

10.9.2012 / 14:23

אתר חדש מיוזמתו של השר מיכאל איתן מנגיש לציבור סטטיסטיקות על שורה של נושאים מחיי הישראלים

השר מיכאל איתן ממשיך להנגיש מידע לציבור. השר הממונה על שיפור השירות לציבור השיק אתר המבוסס על מאגרי המידע המוצגים באתר data.gov.il. באתר החדש, שכתובתו http://statil.org/he, רוכזו סטטיסטיקות קיימות במקום אחד המאפשר לעבור עליהן בצורה נוחה יותר.

האתר מכיל 25,025 סדרות נתונים לאורך זמן (כאשר 13,529 מתוכם הם עד שנת 2012). הנתונים מרוכזים תחת 22 קטגוריות-על, שביניהן נמצאים הנושאים תעסוקה וסחר, תחבורה ותקשורת, בריאות, חינוך, תאונות דרכים ובינוי. לחיצה על כל קטגוריה מביאה לשורה של מחקרים, שמובילים לגרפים סטטיסטיים. גרפים אלו ניתנים להטעמה באתרים בעזרת קוד Embed. רציתי שיהיה קל יותר להסתכל על הנתונים לאורך זמן בצורה פשוטה, ויזואלית, עם אפשרות לחלוק את הנתונים בקלות עם חברים בפייסבוק ובבלוגים", מסר טל גלילי, מפתח האתר.

Data.gov.il, אתר מאגרי המידע הממשלתיים, הוא יוזמה במסגרת מדיניות הממשל הפתוח של השר מיכאל איתן. באתר ניתן להוריד מאגרי מידע ממשלתיים אשר שוחררו לציבור, באופן המאפשר למתכנתים לפתח על בסיסם אפליקציות שונות. באתר מפורסמים מאגרי המידע של התחבורה הציבורית, תקציב המדינה, שכבות גיאוגרפיות שונות ועוד.


עוד בנושא:

- Data.gov.il: מאגרי מידע ממשלתיים זמינים לכל
- watch.gov.il: האתר שעוקב אחרי טרכטנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully