וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תשפר בקרוב את הפרטיות

13.12.2012 / 14:36

הרשת החברתית הגדולה בעולם תשיק פיצ'רים חדשים לניהול פרטיות, בתגובה לביקורת שנמתחת עליה בנושא

פייסבוק תיישם בזמן הקרוב שינויים מהותיים בהגדרות הפרטיות של חשבונות המשתמשים, זאת במטרה להפוך אותן לנגישות יותר ופשוטות לתפעול.

המהלך מגיע לאחר ביקורת רבה שספגה הרשת החברתית על כך שהיא מקשה על משתמשיה לנהל את הגדרות הפרטיות שלהם ולהבין מה חשוף ומה לא. כעת מקווה פייסבוק לספק כלים שיקלו על משתמשיה לפשט את התהליך ולאפשר חסימת תכנים קלה. אנשי החברה אמרו שהפיצ'רים החדשים יתנו למשתמשים שליטה רבה יותר ויבהירו את מה שנחשב עד עתה למורכב ומבלבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנעול החדש שיקל על ההגדרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי דיווחים, השינוי הבולט ביותר יהיה אייקון חדש של מנעול עם השם "קיצורי דרך לפרטיות". הוא יופיע בצד הימני העליון של המסך ויציע תפריט העונה לשאלות כגון "מי יכול לראות את הדברים שלי?" ו"מי יכול לתקשר איתי?".

כלי נוסף יאפשר למשתמשים לצפות בכל תמונה בה הם מתויגים ושפתוחה לכל משתמשי פייסבוק. בפייסבוק מבטיחים שיהיה קל יותר מבעבר לבקש הסרת תמונות כאלו. פיד הפעילות (Activity Log) יציג יותר מידע לגבי תפוצתם של המידע האישי, התמונות ומידע נוסף, ואזהרות יוצגו כאשר מידע שנראה כי המשתמש תכנן להשאיר חסום לחלק מהציבור - יכול בכל זאת להופיע בפיד של אחרים, בחיפושים וכדומה.

עוד יקבלו המשתמשים כלים לניהול אפליקציות שיבהירו את רמת הגישה שמקבלות אותן אפליקציות שהותקנו בחשבון, ויאפשרו חסימת גישה מסוימת - לדוגמה, פרסום פוסטים של האפליקציה בפיד. אפליקציות אלו גם יצטרכו מעכשיו לקבל שני אישורים נפרדים כדי לפעול בחופשיות בחשבון המשתמש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכולות ביטול תיוג חדשות ופשוטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לכל השיפורים, יש לציין שפייסבוק תבטל את אפשרות המשתמש להסיר את עצמו מתוצאות חיפוש. פייסבוק תטמיע את העדכונים בהדרגתיות בשבועות הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully