וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקיציה הלוהטת נרכשה ב-100 מיליון דולר

פאדי מועלם

16.3.2013 / 18:39

חברת האחסון Dropbox הפתיעה בהודעה על רכישת אפלקיציית ניהול האמיילים מיילבוקס. "כמו רבים מכם, ברגע שגילינו את Mailbox התאהבנו בה"

חברת האחסון בענן Dropbox הודיעה אתמול (שישי) במפתיע על רכישתה של אפליקציית ניהול האימיילים החדשה Mailbox בסכום של כ-100 מיליון דולר, כך פרסמו דרו יוסטון ואראש פרידווזי, המייסדים של דרופבוקס, בפוסט שפרסמו בבלוג של החברה.

"כמו רבים מכם, ברגע שגילינו את Mailbox התאהבנו בה", נכתב בפוסט שהעלו המייסדים של דרופבוקס. "זה היה פשוט, נעים ומתוכנן בצורה טוב מאוד. רבים הבטיחו שהם יכולים לעזור לנו להתמודד עם הזרם הבלתי פוסק של אימיילים לתיבה שלנו, אך הצוות של Mailbox הצליחו גם לקיים".

פרטי העסקה לא פורסמו אך מנהלי דרופבוקס הבטיחו שכל צוות הפיתוח של Mailbox, המונה 14 איש, ייקלטו בחברה. בנוסף לכך, הנהלת דרופבוקס החליטו להמשיך ולתמוך בפיתוח האפליקצייה החדשה כך שתתמוך בספקי מייל שונים (כרגע האפליקצייה תומכת רק בג'ימייל של גוגל).

אפליקציית Mailbox יצאה לאוויר העולם בחודש פברואר השנה והביאה למהפכה בתחום ארגון תיבת המייל שלנו. כיום כ-60 מיליון הודעות אימייל ביום עוברות דרך האפליקציה (שבינתיים מיועדת לאייפון בלבד, אך בדרופבוקס מבטיחים להרחיב את מגוון המכשירים שהאפליקציה תומכת בהן), והגישה אליה הינה באמצעות הזמנה בלבד על בסיס של כל הקודם זוכה.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully