וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: סמארטפון פייסבוק יוכרז ביום ה'

29.3.2013 / 12:21

פייסבוק תקיים מסיבת עיתונאים בה תציג את "הבית החדש שלנו באנדרואיד". לפי הדיווחים, מדובר בשיתוף פעולה עם HTC

פייסבוק עומדת להשיק סמארטפון? לאחר שנים של שמועות, נראה שכך עומד לקרות - זאת בעקבות הזמנה ששלחה החברה לעיתונאים לבוא "לראות את הבית החדש שלנו באנדרואיד" ביום חמישי הקרוב, ה-4 באפריל. אתרי טכנולוגיה בחו"ל מדווחים על פי מקורות כי מדובר בשיתוף פעולה עם חברת HTC, במסגרתו יושק סמארטפון מבוסס אנדרואיד בו מערכת ההפעלה עברה שינוי הכולל אינטגרציה עמוקה עם פייסבוק והפונקציונליות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי אחד הדיווחים, לפרוייקט החדש ייקראו Facebook Home וסימן ההיכר שלו יהיה מסך פתיחה "פייסבוקי" במראהו, שייתכן ויכלול את פיד החדשות של המשתמש ועוד מידע מחשבונו ברשת החברתית. לפי דיווח של 9to5 google, פייסבוק ו-HTC כבר עובדות על קמפיין פרסומי רחב עבור המכשיר החדש. קמפיין זה יתמקד במשתמש הפוטנציאלי של המכשיר ולא בחומרת המכשיר, ויציג את המכשיר כגרסה מורחבת של אפליקציית פייסבוק וכמותג של סגנון חיים. "יותר מרק אפליקציה " יאמר אחד הסלוגנים.

עוד נאמר בדיווח של 9to5 google שאנשים שראו את המכשיר מתארים אותו כדומה לאייפון, ומדווחים שהוא כולל "כפתור בית" בחלקו האמצעי-תחתון, ושכפתור זה מוקף במקשים מימינו ומשמאלו. המסך שלו מעט גדול יותר מ-4 אינץ', כנראה 4.3 אינץ'. חומרת המכשיר כוללת מעבד במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, 1 ג'יגה של זיכרון, 16 ג'יגה של איחסון פנימי, מצלמת 5 מגה-פיקסל אחורית ומצלמת 1.6 מגה-פיקסל קדמית. מבחינת תוכנה - הפיצ'רים הפייסבוקיים של ניהול שיחות, העלאת תמונות ואינטגרציה של אנשי קשר - משולבים לחלוטין במערכת ההפעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully