וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב נסגר, ג'ימייל הופך לכחול: מתיחות 1 באפריל של גוגל

1.4.2013 / 13:38

כמדי שנה מפיצה גוגל מתיחות 1 באפריל רבות בנוגע למוצריה. הפעם היא בין השאר סוגרת לנו את יוטיוב והופכת את ג'ימייל לכחול

כבכל שנה, גם ב-1 באפריל שחל היום מציפה גוגל את הרשת בשורה של מתיחות אודותיה ואודות מוצריה. הנה הבולטות שבהן:

מפות אוצר ב-Google Maps

לאחר שבשנה שעברה הוסיפה כביכול החברה פיצ'ר המציג את המפות שלה בגרסת 8 ביט, השנה היא מציגה פיצ'ר המאפשר לסמן עליהן אוצרות מוסתרים אותם ניתן לחפש, וגם מציג שלטי "היזהרו מהפיראטים". לפי הכרזת החברה, צוות "גוגל סטריט וויו" מצא מפת אוצר השייכת לפיראט נודע לשמצה בשם וויליאם "קפטן" קיד, והיא כוללת מבחר סימנים מוצפנים.

יוטיוב עומד להיסגר

יוטיוב היה למעשה תחרות של שמונה שנים, במסגרתה ייבחר סרטון הווידאו הטוב ביותר אי פעם. גוגל עומדת לבחור כעת את הזוכה, ובחצות של ה-1 באפריל היא תתחיל להכריז על המועמדים. מספרם כה רב, שבמשך השנתיים הקרובות - כל 12 שעות תמשיך גוגל בהכרזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גוגל אף

החברה תאפשר לכם לחפש לא רק מושגים, אלא גם ריחות. כלי רכב שהפעילה גוגל שאפו ויצרו אינדקס גדול של ריחות, שהמנוע יכול לייצר כעת בעצמו. חפשו "חרציות" ותקבלו לא רק את עמודי המידע אודות הפרח, אלא גם כפתור "הרח" שיאפשר לכם להריח אותו. ואיך בדיוק המחשב מספק את הריח הזה? מי יודע...

הוספת סמיילי לתמונות בגוגל פלוס

לא ברור כמה זה משנה - כי מי משתמש בכלל בגוגל פלוס? - אבל החברה הוסיפה פיצ'ר המזהה את מצב הרוח של המצולמים בתמונות שהעלתם לרשת החברתית ומדביק עליהם שורה של סמיילים חייכניים/עצובים. כל מה שצריך זה ללחוץ על כפתור "הוסף רגש", והפיצ'ר יתאים את הסמיילי הנכון לכל אחד מהמצולמים.

גוגל הפכה את כל הממשק של ג'ימייל לכחול. כל התווים, הכפתורים והתפריטים הם כחולים עכשיו. החברה ניסתה קודם צבעים אחרים ("חום היה ממש אסון") אבל בסוף הלכה על הכחול, שנראה לה טבעי.

גוגל אנליטיקס מציג מבקרים מהחלל

משתמשי שירות ניתוח הצפיות של גוגל הופתעו לגלות בפילוח המשתמשים הנכנסים לאתר שלהם לא רק מדינות שונות בעולם, אלא גם את חדר הבקרה בתחנת חלל בינלאומית.

גוגל שמיק

עוד פיצ'ר חדש למפות גוגל, הפעם באוסטרליה. צוות הפיתוח המקומי שם מאפשר לתושבים לשפץ את מראה הבית שלהם בשירות בעזרת הכנסת פריטים שלא באמת נמצאים שם - מדגל אוסטרליה ועד קנגורו. אפשר גם להכניס ברקע כל מני מבנים מפורסמים שהקשר בינם לבין אוסטרליה מקרי בהחלט. הביג בן, למשל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האינטרנט המהיר של גוגל

החברה החליטה למתוח קווים של סיבים אופטיים שיספקו את האינטרנט המהיר היותר האפשרי בכל מקום בו יש חשמל.

אלגוריתם "לוויטי" ל-Google Apps

אם האי-מיילים או הזימונים לפגישות שאתם שולחים קצת קודרים - האלגורתים החדש יטפל בהם. הוא סורק את הטקסט ומשנה אותו למשהו יותר תוסס, כולל סמיילים, צבעים ושמות מצחיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully