וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל משתמשי פייסבוק - עכשיו בעמוד אחד

אתר חדש מציג את תמונות הפרופיל של כל משתמשי פייסבוק במקום אחד. נסו למצוא את עצמכם בין 1.2 מיליארדי משתמשים

רוצים לראות את תמונות הפרופיל של כל משתמשי פייסבוק בדף אחד? מסתבר שזה אפשרי. אתר חדש - The Faces of Facebook, ממפה את כל תמונות הפרופיל של משתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם, שמספר החשבונות בה עומד על יותר מ-1.2 מיליארדים, בדף אחד, שמסודר על פי סדר כרונולוגי של הצטרפות לרשת החברתית.

האתר החדש מאפשר לכם למצוא את עצמכם ואת חבריכם אם תאשרו לו גישה אל עמוד הפייסבוק שלכם, אך תוכלו למצוא את עצמכם גם בלי זה, אם יש לכם מספיק זמן כדי לעבור על מיליוני תמונות פרופיל. נטליה רוחאס, העומדת מאחורי המיזם, מציינת כי לא מדובר בהפרה של חוקי הפרטיות של פייסבוק - אף פריט מידע לא נשמר על האתר, ומפעיליו פשוט מצאו דרך לגשת לתמונות הפרופיל של כל משתמשי פייסבוק ולסדר אותן בצורה יעילה שמאפשרת הצגה על גבי דף אחד.

ההסבר היחיד שניתן לפרוייקט הוא זה: "הנה אנחנו, מעורבבים כולם: משפחות גדולות, אנשים עם כיסוי ראש, הרבה ליאו מסי-ים, אנשים שתומכים בנישואים חד מיניים או תנועתו r4bia, צ'יוואוות, אלים הודיים, תיירים שדוחפים את מגדל פיזה, פורטרטים עצמיים, תינוקות, מכוניות פרארי, תמונות סטודיו, הרבה חתונות אך אפס התגרשויות, תמונות מתעודות זהות, פרצופים ממוסגרים בלבבות, החברים הכי טובים, דמויות קומיקס, סמלים פוליטיים, מבטים עמוקים, הודעות רומנטיות, עיניים, מימים, חיוכים, סבים וסבתות מתוקים ותמונות שטרם צונזרו".

The Faces of Facebook

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully