וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גולש ב-4chan אכן התאבד בשידור חי?

TECH

2.12.2013 / 13:34

גולש באתר "4chan" ככל הנראה ביצע ניסיון התאבדות בשידור חי מול 200 צופים. עדיין לא ידוע מה עלה בגורלו, לאחר שהספיק להקליד "אני עולה באש"

הגולש בעל הכינוי "סטפן" בן ה-20 ביצע ניסיון התאבדות מול עיני הגולשים באתר 4chan במוצ"ש האחרון, מדווח אתר חדשות האינטרנט The Daily Dot.

אותו ערב כתב סטפן למשתמש אחר כי הוא מתכוון להתאבד מול המצלמה. במקום לעזור לו, אותו משתמש התנדב לפתוח עבורו חדר מיוחד עם ווידאו בשידור חי, כדי שכל הגולשים יוכלו לצפות בו. "בתור גולש קבוע ב'4chan' מאז 2004, החלטתי לתת משהו בחזרה לקהילה", כתב סטפן לגולשים, "אני מוכן לעשות 'אן הירו' (סלנג של תרבות הממים האינטרנטית ל'התאבדות') מול המצלמה בשבילכם".

לאחר ההצהרה הדרמטית, ולעיני המצלמה ו-200 גולשים שנכנסו לצ'אט, ערבב סטפן וודקה וכדורים מסוג בלתי מזוהה, הצית את החדר באש ונכנס מתחת למיטה כשהחדר מתמלא עשן. כשהוא מתחת למיטה הספיק להקליד בצ'אט "אני מת" ו-"אני עולה באש". לקראת סוף תיעוד הווידיאו, נראים מכבי אש פרוצים לתוך החדר ומושכים את סטפן החוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סטפן" במיטתו, לאחר שהצית את חדרו באש, כפי שתועד במצלמת הצ'אט/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד כה לא ברור אם סטפן שרד את השריפה או לא, שכן הוא לא חשף את פרטיו באף שלב ואיש מהגולשים אינו יודע את שמו וזהותו. התיאוריות שרצות ב-4chan נחלקות לשתיים: הראשונה גורסת ש"סטפן" הוא סטודנט באוניברסיטה בקנדה, שם דווח אותו יום על שריפה באחד מחדרי המעונות, ממנה חולץ פצוע שמחלים כעת בבית החולים. התיאוריה השנייה מצביעה על מקרה של שריפה שדווח באותו יום בפיטסברג ארה"ב, שם הקורבן דווקא נהרג במקום.

עדיין לא ברור מה עלה בגורלו של "סטפן", אם כי עדיין אפשר לצפות בסרטון של מה שהתרחש אותו לילה בווידיאו צ'אט הגורלי, באתר השידורים LiveLeak, ובקטע הבא שעלה ליוטיוב. בינתיים, בקהילת 4chan הפך סטפן לסוג של אגדה, וזכה לשם "סטפן הטוסטר".

מי שמצוי במצוקה מוזמן לפנות למוקדי הסיוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully