וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית כברות לציוצים: סטיבן קינג פותח טוויטר

TECH

8.12.2013 / 16:49

הסופר הפופולרי פתח לראשונה חשבון טוויטר, ותוך זמן קצר חטף מחסום כתיבה. העוקבים מיהרו להציע עזרה

חבר חדש נוסף לקהילת הטוויטר: הסופר הסופר-מגה-אקסטרה פופולרי סטיבן קינג, צייץ לפני יומיים את ציוצו הראשון ברשת. "ה'טוויט' הראשון שלי", כתב, "כבר לא בתול. תהיו עדינים איתי!"

המעריצים נהרו, ותוך שעות ספורות כבר היו לקינג עשרות אלפי עוקבים נלהבים. הוא עצמו התחיל בלעקוב אחרי בני משפחתו, ובנוסף גם אחרי ניל גיימן וה"ניו יורקר". נכון לכתיבת שורות אלו יש לסופר כבר 160 אלף עוקבים, והמספר מזנק משתנה בכל ריפרוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתביו הראשונים של קינג בטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה הספיק כבר אשף המילים לצייץ לעולם? באופן מפתיע, הפורמט דווקא שיתק את מי שפרסם אינספור רומנים עבי כרס, והוא צייץ "סוף סוף בטוויטר, ולא מסוגל לחשוב על שום דבר להגיד. חתיכת כותב נהיה ממני". העוקבים מיהרו לייעץ לו ולשלב אותו בתרבות הציוציזם, והציעו לו "לצלם 'סלפי', ללנקק ל'לול קאטס', לעשות לנו 'ריק רול', לספר לנו מה אכלת ו- בינגו!" אחרים ניחמו אותו ש"קל יותר לכתוב 180,000 מילה מאשר 140 תווים".

קינג אולי חדש בעולם הטוויטים, אבל לא זר להתפתחויות הטכנולוגיות בעולם: הוא היה מהראשונים להתנסות בהפצה דיגיטלית של רומן באורך מלא ושל סדרה בהמשכים שנצרכה און-ליין. נקווה שמחסום הכתיבה של המצייץ הטרי ייפתר במהרה, והוא יציף את חיינו בהגיגים על כביסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully